سردار سلامی:

موشک‌های ما محصول تحریم هستند

۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۳:۳۹:۵۹
کد خبر: ۳۸۲۷۲۰
موشک‌های ما محصول تحریم هستند
جانشین فرمانده کل سپاه با تأکید بر اینکه موشک‌های ما محصول تحریم‌اند گفت: تحریم بیشتر، توسعه بیشتر ما را به دنبال خواهد داشت و این یک تجربه واقعی برای ما است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، سردار سرتیپ حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه در ادامه مرحله نهایی رزمایش موشکی اقتدار ولایت که با شلیک موشک های برد بلند و نقطه زن قدر  H و F به انجام رسید در جمع خبرنگاران اظهار داشت : ما با ذخایر انبوهی از موشک های بالستیک مواجه ایم که هر لحظه آماده‌اند از نقاط بیشماری از کشور بنابه دستور، علیه اهداف مورد نظر شلیک شوند.

وی افزود: برای ارزیابی و اطمینان از استمرار آمادگی این سیستم‌ها ما به طور مکرر با تمرینات شبیه سازی شده تا مرحله آتش مدام سیستم ها را در آمادگی نگه می داریم اما از پرتاب های واقعی غافل نیستیم و شلیک این موشک ها به منظور حفظ و استمرار آمادگی های رزمی سیستم های موشکی انجام می شود.

سردار سلامی با اشاره به انجام مراحل مختلف رزمایش موشکی اقتدار ولایت گفت: روز گذشته شاهد شلیک موشکها از سیلوها و سکوهای پرتاب بودیم و امروز پرتاب ها از دره‌ای در قلب سرزمین اسلامی ما صورت می پذیرد.

وی اعلام اعمال اراده‌ی نیروهای مسلح و پاسداران حریم ولایت برای دفاع و بازدارندگی را هدف اصلی و پیام رزمایش اقتدار ولایت عنوان و تصریح کرد: این موشک‌ها امنیت، آرامش، حمایت و اقتدار را برای همه سرزمین های اسلامی به همراه خواهند داشت.

جانشین فرمانده کل سپاه در ادامه خاطر نشان کرد: از سویی دیگر اگر دشمنان ما قصد عملی کردن نیت بدخواهانه ای داشته باشند این موشک ها آماده پرواز و شلیک به هر هدفی هستند.

سردار سلامی در پایان با تأکید بر اینکه موشک‌های ما محصول تحریم است گفت: تحریم بیشتر، توسعه بیشتر ما را به دنبال خواهد داشت و این یک تجربه واقعی برای ما است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز