در تماس تلفنی امیرعبداللهیان با دی میستورا؛

آخرین تحولات مذاکرات سوریه در ژنو تبادل نطر شد

۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۲۱:۰۰:۰۷
کد خبر: ۳۸۲۸۵۷
آخرین تحولات مذاکرات سوریه در ژنو تبادل نطر شد
در تماس تلفنی امیرعبداللهیان معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه و دی میستورا نماینده دبیرکل سازمان ملل در امور سوریه ، آخرین تحولات و وضعیت مذاکرات معارضین با دولت سوریه در ژنو مورد رایزنی و تبادل نظر قرار گرفت .

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، در تماس تلفنی امیرعبداللهیان معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه و دی میستورا نماینده دبیرکل سازمان ملل در امور سوریه ، آخرین تحولات و وضعیت مذاکرات معارضین با دولت سوریه در ژنو مورد رایزنی و تبادل نظر قرار گرفت .

دی میستورا در این گفتگو بااشاره به  نقش سازنده و موثر جمهوری اسلامی ایران در مورد راه حل سیاسی بحران سوریه ، گزارشی از تلاش های خود برای دور جدید مذاکرات ژنو که قرار است به زودی برگزار شود ارائه نمود . وی با تاکید بر جدیت سازمان ملل در پیگیری موضوع ابراز امیدواری کرد این مذاکرات گره گشای بحران سوریه در آینده نزدیک باشد .

امیرعبداللهیان معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه بر ضرورت برخورد واقع بینانه در پیگیری همزمان مبارزه با تروریسم و روند سیاسی و همچنین لزوم هوشیاری نسبت به اقداماتی که به منجر به تقویت گروههای تروریستی نشود، تاکید نمود .

امیرعبداللهیان افزود: حل بحران سوریه در گرو احترام به حفظ تمامیت ارضی ، استقلال و وحدت ملی این کشور می باشد 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز