میتینگ انتقامی احمدی‌نژاد با تابلو شهدا؛

انتقام احمدی‌نژاد از دولت و ملت با روش‌های نخ‌نما/ شعار انقلابی بدون حرکت و عمل

۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۲:۳۱:۴۸
کد خبر: ۳۸۳۲۰۹
انتقام احمدی‌نژاد از دولت و ملت با روش‌های نخ‌نما/ شعار انقلابی بدون حرکت و عمل
فعالیت تخریبی و انتقامی احمدی نژاد علیه دولت بعد از شکست هم فکرانش در انتخابات مجلس شورای اسلامی کلید خورد.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری برنا، شکست ائتلاف احمدی نژاد و جبهه پایداری در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم و همچنین دوره دهم مجلس شورای اسلامی باعث ناامید شدن احمدی نژاد از همراهان و عصبانیت او شد و اکنون تصمیم گرفته است که خود به میدان بیاید تا از این انتخابات و شکست های پی در پی انتقام بگیرد.

البته این ناامیدی باعث پایان این ائتلاف نیست و فعالیت همفکران احمدی نژاد و جبهه پایداری برای کمک به این فضا سازی ادامه دارد و حرکت احمدی نژاد بیشتر اعلام گلایه و تلنگر به آنان است تا بتوانند منسجم و فعال تر حرکت کنند.

یکی از روش های نخ نمای این گروه تخریب و زیر سوال بردن دستاوردهای دولت و در پایان ناامید کردن مردم است که برای رسیدن به هدف از این پس سفرهای آنان به مناطق مختلف  و هوچی گری رسانه ای به کمک سایت ها و روزنامه های خاص شروع و بیشتر خواهد شد.

احمدی نژاد اولین برنامه خود را با سواستفاده از نام شهدا و در مراسم بزرگداشت شهدای خیبر در ورامین برگزار کرد که برای این مراسم از روزها قبل پوستر و بنرهای فراوان در سطح ورامین با تصویر وی منتشر و نصب شده بود که با نگاه به این تصاویر بیشتر میتینگ های سیاسی در ذهن تداعی می شد و کمتر بزرگداشت شهدا به چشم می آمد.

در این مراسم حدود 500 نفر حضور داشتند و نکته قابل توجه حضور حامیان احمدی نژاد از سراسر استان تهران بود که برای تکمیل پروژه سیاسی- تخریبی احمدی نژاد به نام بزرگداشت شهدا خود را به ورامین رسانده بودند.

چند دستاورد مهم دولت های نهم و دهم به ریاست احمدی نژاد با درآمدهای بی سابقه نفتی کشورمان می توان به فقیرتر شدن مردم، بروز فسادهای گسترده، نابودی تولید، تورم 45 درصدی، رشد اقتصادی منفی، اجماع جهانی علیه ایران و صدور قطعنامه های مختلف در آمریکا، اتحادیه اروپا و شورای امنیت سازمان ملل اشاره کرد که همین دستاوردهای بزرگ باعث شد دولت یازدهم بیشترین انرژی خود را برای رفع مشکلاتی که این دستاوردها برای کشور و ملت در عرصه داخلی و خارجی ایجاد کرده بودند، صرف کند.

احمدی نژاد بدون اشاره به دستاوردها و هزینه هایی که در دولت های نهم و دهم به ریاست او به کشور وارد شده است در این مراسم به تفاهم و توافق های بین المللی که با تلاش فراوان و تدبیر دولت و تیم مذاکره کننده در این دو سال حاصل شده است تاخت و برای توجیه این سخنان نخ نما سعی کرد تداوم انقلاب و روحیه انقلابی را مستمسک قرار دهد در صورتی که فراموش کرده است برای نشان دادن انقلابی بودن هشت سال فرصت داشت اما دستاوردهایی که او داشت جز ناامید کردن مردم از انقلاب نتیجه دیگری نداشت در صورتی که همانگونه که رهبر انقلاب هم بارها تاکید کرده اند روحیه و تفکر انقلابی باید با حرکت و عملکرد انقلابی همراه با شد.

احمدی نژاد که به نظر می رسد این روزها هم از توفیقات دولت در برجام و هم از توفیقات ملت در انتخابات هفتم اسفند ماه ناراحت شد در بخشی از سخنانش به برجام حمله کرد و مدعی شد یک چیزی رد و بدل شده و حالا پشت تریبون چهره فاتحانه گرفته اند. البته این عصبانیت احمدی نژاد قابل درک است، برای کسانی که پشت تریبون ها را با میدان جنگ اشتباه گرفته بودند و با هر سخنرانی آنها تحریمی به تحریم های کشور افزوده می شد و روز بروز ملت در فقر و تنگدستی بیشتری فرو می رفتند، رفع تحریم و توافق هسته ای حتما شکست است. جریانی که با خوشحالی مردم زانوی غم بغل می گیرند امروز از رفع تحریم ها و ایجاد ثبات در زندگی مردم عصبانی و نماد این جریان هم کسی نیست جز محمود احمدی نژاد که در هشت سال دولتش رگه های شادی از لب مردم رخت بربست و غم و اندوه جای آن را گرفت.

پیش بینی می کنیم از این به بعد حضور احمدی نژاد در مراسم اینچنین را بیشتر ببینیم، هر قدر دولت توفیقاتش افزایش یابد این جریان برای تخریب جدی تر به میدان می آیند غافل از اینکه مردم در هفتم اسفند قاطعانه پاسخ این جریان را داده اند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز