پس از قرار گرفتن انگلیس در آفریقا و زبان اسپانیولی در آمریکا، اینبار قتل پیامبران پس از حضرت محمد(ص) به بازار آمد!

گاف بزرگ محمود احمدی نژاد/ سند

۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۵:۲۰:۴۰
کد خبر: ۳۸۳۲۷۶
گاف بزرگ محمود احمدی نژاد/ سند
محمود احمدی نژاد در جدیدترین گاف خود ادعا کرد عباسیان 10 پیامبر را کشته اند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، محمود احمدی نژاد در جمع نزدیک به 500 نفر از حامیان خود در ورامین دوباره گاف داد و مدعی شد عباسیان 10 پیامبر را کشته اند.

وی در این سخنرانی پس ازتخریب دولت گفت: "عباسیان با نام پیامبر حکومت کردند ولی 10 پیامبر را کشتند" این در حالیست که حضرت محمد (ص) آخرین پیامبر است و اگر فردی خود را پیامب بعد از نبی مکرم اسلام معرفی کند پیامبر دروغین است و اگر هم توسط عباسیان کشته شده باشد شاید در زمره فضیلت های او قرار گیرد.

خبرگزاری فارس اولین رسانه ای است که این ادعای احمدی نژاد را منتشر کرده است

گاف احمدی نژاد

 

به دنبال این خبرگزاری، سایت های حامی احمدی نژاد هم دقیقا همین جملات را روی خروجی خود فرستادند.

گاف احمدی نژاد

 

 

البته این اولین گاف احمدی نژاد نیست، وی پیش از این هم گاف های عجیبی داده است، به عنوان مثال در یک سخنرانی مدعی شد کشور انگلیس که یک جزیره کوچک در آفریقاست!!! به کشور بزرگ هند لشکر کشی کرد و در جای دیگر وقتی خاطره ای از سفرش به آمریکا را تعریف می کرد مدعی شد زبان آمریکایی اسپانیولی است نه انگلیسی!

گاف جدید احمدی نژاد اما بازتاب گسترده ای در شبکه های مجازی داشت.داود حشمتی، روزنامه نگار در صفحه شخصی خودش نوشت:

احمدی نژاد چقدر تاریخ اسلام بلد است؟

احمدی نژاد پنج شنبه(20اسفند) به گلزار شهدای ورامین رفت و در میان مردم سخنرانی کرد. فارغ از اینکه او با شیب ملایم وارد سیاست شد تا از فضای به دست آمده پس از شکست اصولگرایان در انتخابات اخیر استفاده کند، گاف بزرگ اسلام شناسانه ای در سخنرانی اش وجود داشت. همیشه گفتم او دقیقا در مورد چیزهایی که نمی داند طوری حرف می زند که مخاطب را دچار اطمینان می کنند که او درست می گوید.

مدت هاست او از فاز یک سیاستمدار تلاش می کند به سطح رهبر ایدئولوژیک صعود کند. اما بن مایه های آن را ندارد. گاف عجیب اسلام شناسانه او در ورامین را اگر یک اصلاح طلب داده بود، امروز به سرتیتر رسانه های خاص تبدیل می شد. احمدی نژاد گفته بود: «عباسیان با نام پیامبر حکومت کردند ولی 10 پیامبر را کشتند.» در واقع قصد داشت بگوید هر کس ادعای هر چیزی را می کند، لزوما انجام دهنده آن نیست. اما سئوال این است که آیا این گزاره درست است؟

بازگردیم به همان جمله اول و بپرسیم: آیا واقعا عباسیان ده پیامبر را کشتند؟ خب اگر این کار را کرده باشند در واقع مدعیان دروغین پیامبری را کشتند. پس اعتراض احمدی نژاد برای چیست؟ عین این متن را خبرگزاری های فارس و حتی کانال میدان 72 نیز منتشر کرد. اما من فکر کردم ممکن است اشتباه خبرنویسان باشد و به جای 10 پیامبر او گفته است: ده امام را کشتند. (البته باید با گفت تفاوت زیادی است بین اینکه امامان را کشته معرفی کنند یا شهید)، اما باز هم این جمله با واقعیت منطبق نیست. شیعه دوازده امام دارد که امام دوازدهمش زنده است. تا امام سوم (سیدالشهداء) اطمینان داریم که به دست عباسیان به شهادت نرسیدند.

حکومت بنی عباس از سال ۱۳۲قمری تاسیس شد و براساس منابع شیعه حضرت امام محمدباقر (امام پنجم شیعیان) در 114قمری توسط هشام بن عبدالملک به شهادت رسید. لذا از امام شش تا امام یازدهم (امام حسن عسگری) که در دوران عباسیان می زیستند مجموعا 6 امام به شهادت رسیدند. 4 امام دیگر را احمدی نژاد از کجا آورد؟

 نتیجه: در مورد اسلام شناسی معجزه هزاره سوم، به خودتان تردید راه ندهید. او در همه زمینه ها کارشناس ارشد است.

تکمیلی: خبرنگار خبرگزاری برنا پس از استماع فایل صوتی سخنرانی احمدی نژاد متوجه شد وی گفته است که عباسیان 10 امام را کشته اند که البته این مطلب در نوشته داود حشمتی هم موجود بود. البته با توجه به تاریخ حتی این سخن احمدی نژاد هم نادرست است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز