رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام:

گام درست مردم در سال ۹۲ باعث بازگشایی راه گام دوم شد

۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۰:۲۹:۵۵
کد خبر: ۳۸۳۴۳۱
گام درست مردم در سال ۹۲ باعث بازگشایی راه گام دوم شد
هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام :مردم گام اول را در سال 92 خوب برداشتند و راه را باز کردند چرا که اگر راه باز نشده بود این نتیجه در گام دوم به دست نمی آمد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا؛آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی صبح امروز شنبه در نشست هم اندیشی برگزیدگان مرحله اول و نامزدهای مرحله دوم انتخابات مجلس دهم افزود: تحولاتی که از سال 84 شروع شد و به سال 92 خاتمه پیدا کرد تحولات منفی بود و وضع کشور، انقلاب و اسلام را در شرایط نامناسبی قرار داد.

وی ادامه داد:مجلس دهم مجلسی است که یکنواخت نیست و در آن تضارب آرا خواهد بود که بسیار مهم است.

هاشمی ادامه داد: با این دو گام که برداشته شد جامعه و مردم به خصوص سیاستمداران فرهیخته، شرایطی پیدا کردند که اگر جدی باشیم و صبر و استقامت داشته باشیم می توانیم انحرافی را که در انقلاب پیش آمد، اصلاح کنیم و به تناسب زمان که شرایط بهتری دارد شرایط بسیار نو و ارزشمندی را در تاریخ انقلاب داشته باشیم.

وی ادامه داد: شما کسانی هستید که انتخاب شدید یا در آستانه انتخاب شدن هستید و موثرترین نقطه مدیریت را در اختیار خواهید گرفت.

آیت الله هاشمی رفسنجانی به سخنان رهبر معظم انقلاب در جمع اعضای خبرگان اشاره کرد و افزود: ما دیروز شاهد بودیم رهبری هم انتخابات را خوب توصیف کردند و آرامش و صحت انتخابات را تایید فرمودند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز