امیر پوردستان:

رزمایش‌هایی با قدرت بالا‌تر در پیش است/ با هیچ کشوری تعارف نداریم

۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۱۵:۴۴:۳۳
کد خبر: ۳۸۳۸۳۶
رزمایش‌هایی با قدرت بالا‌تر در پیش است/ با هیچ کشوری تعارف نداریم
امیر پوردستان با اشاره به اظهارات اخیر مقامات آمریکایی در خصوص رزمایش موشکی ایران، اظهار داشت: ما به عنوان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی وظیفه داریم توان دفاعی خود را بالا ببریم و در این راستا با هیچ کشوری تعارف نداریم.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزاری رزمایش موشکی و به دنبال آن نقض برجام توسط ایران را رد کرد و گفت: این مطلبی نیست که با حرف آمریکایی‌ها و رژیم صهیونیستی از آن دست برداریم.

امیر «احمدرضا پوردستان» فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اظهارات اخیر مقامات آمریکایی در خصوص رزمایش موشکی ایران، اظهار داشت: ما به عنوان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی وظیفه داریم توان دفاعی خود را بالا ببریم و در این راستا با هیچ کشوری تعارف نداریم.

وی ادامه داد: ما از همه ظرفیت‌های دفاعی که در دنیا وجود دارد استفاده خواهیم کرد و فقط به خطوط قرمزی که توسط فرماندهی کل قوا ترسیم شده است ورود نمی‌کنیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش افزود: سلاح‌های شیمیایی، هسته‌ای و میکروبی سلاح‌هایی هستند که ما اگر حتی آن‌ها را در اختیار داشته باشیم از آن‌ها استفاده نخواهیم کرد اما غیر از خطوط قرمز ترسیم شده توانمندی دفاعی خود را بالا می‌بریم.

به گزارش برنا پوردستان که با تسنیم گفتگو کرده است، برگزاری رزمایش موشکی و به دنبال آن نقض برجام توسط ایران را رد کرد و گفت: این مطلبی نیست که با حرف آمریکایی‌ها و رژیم صهیونیستی از آن دست برداریم.

پوردستان در پایان تاکید کرد: ما قطعا در‌آینده رزمایش‌هایی با قدرت و انسجام بالاتری در تمام حوزه‌های زمینی، هوایی و دریایی خواهیم داشت.

نظر شما