در کرانه باختری؛

نظامیان اسرائیلی ۳ فلسطینی را در کرانه باختری کشتند

۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۱:۳۳:۵۰
کد خبر: ۳۸۴۰۴۹
نظامیان اسرائیلی ۳ فلسطینی را در کرانه باختری کشتند
نظامیان ارتش اسرائیل سه جوان فلسطینی را در شهرک کریات اربع در نزدیکی شهر الخلیل در کرانۀ باختری اشغال‌شده به ضرب گلوله کشته‌اند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا؛ رسانه‌های اسرائیلی ادعا می‌کنند که دو تن از این جوانان در روز دوشنبه (24 اسفند) قصد داشتند با خودرو سربازان اسرائیلی را زیر بگیرند، اما پس از تبادل آتش با نیروهای اسرائیلی کشته شدند.

براساس گزارش این رسانه‌ها جوان سوم در یک عملیات جداگانه در همین منطقه سعی داشت با خودرو به نظامیان اسرائیلی حمله کند که وی نیز به ضرب گلولۀ نیروهای اسرائیلی کشته شد.

منابع اسرائیلی از زخمی شدن یک سرباز اسرائیلی نیز در جریان این حادثه خبر داده‌اند.

درگیری‌ها میان فلسطینیان و نیروهای ارتش اسرائیل در کرانه باختری اشغالی که انتفاضۀ سوم نامیده می‌شود از مهر ماه سال جاری، با ورود صهیونیست‌های شهرک نشین به مسجد الاقصی که با حمایت نیروهای اسرائیلی انجام می‌شد، آغاز شد.

تل آویو برای متوقف کردن اعتراض‌ فلسطینیان، سیاست‌های سختگیرانه‌ای اعمال کرده است که از جملۀ آن‌ها می‎توان به ممنوعیت برگزاری نماز در مسجد الاقصی برای افراد کمتر از 40 سال، بازداشت‌های بدون حکم قضایی و سرکوب و ارعاب معترضان فلسطینی با شلیک گلوله‎های جنگی، اشاره کرد.

بنا بر گزارش‌ها، تا کنون در این درگیری‌ها حدود 200 فلسطینی شامل زنان و کودکان به ضرب گلولۀ نیروهای اسرائیلی کشته شده‌ و بسیاری دستگیر شده‌اند. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز