از سوی رئیس جمهوری؛

لایحه موافقتنامه حمایت متقابل از سرمایه‌گذاری بین ایران و روسیه تقدیم مجلس شد

۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۴:۵۳:۳۴
کد خبر: ۳۸۴۱۷۴
لایحه موافقتنامه حمایت متقابل از سرمایه‌گذاری بین ایران و روسیه تقدیم مجلس شد
دکتر حسن روحانی، رئیس جمهوری، لایحه موافقتنامه تشویق و حمایت متقابل از سرمایه گذاری بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت فدراسیون روسیه و پروتکل آن را برای طی تشریفات قانونی به مجلس شورای اسلامی تقدیم کرد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، با توجه به اهمیت سرمایه گذاری در بکارگیری منابع و امکانات بالقوه اقتصادی و نظر به ضرورت تشویق و حمایت از سرمایه گذاری های اتباع دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت فدراسیون روسیه و به منظور ایجاد و حفظ شرایط مساعد برای سرمایه گذاری های یادشده در جهت ارتقا و تحکیم همکاری های اقتصادی و تأمین منافع هر دو دولت، هیئت وزیران لایحه موافقتنامه تشویق و حمایت متقابل از سرمایه گذاری بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت فدراسیون روسیه و پروتکل آن را تصویب و برای طی تشریفات قانونی تقدیم مجلس شورای اسلامی کرد.

لایحه موافقتنامه تشویق و حمایت متقابل از سرمایه گذاری بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت فدراسیون روسیه و پروتکل آن

ماده واحده – موافقتنامه تشویق و حمایت متقابل از سرمایه گذاری بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت فدراسیون روسیه مشتمل بر یک مقدمه، (12) ماده و یک پروتکل به شرح پیوست تصویب و اجازه مبادله اسناد آن داده می شود.

تبصره - ارجاع اختلافات موضوع مواد (9) و (10) این موافقتنامه به داوری توسط دولت جمهوری اسلامی ایران منوط به رعایت قوانین و مقررات مربوط است.

 

 

نظر شما