از مفاسد هزار هزار میلیاردی تا تبریکی که رایگان ارسال می شود

پیامکی که دلواپسان را عصبانی کرد

۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۶:۲۱:۳۱
کد خبر: ۳۸۴۵۳۲
پیامکی که دلواپسان را عصبانی کرد
بد جلوه دادن کار خوب مدتهاست رویه تندروهایی شده که برای تخریب دولت از هیچ کوششی فروگذار نیستند، آنها کاری ندارند که موضوع برجام است یا کاهش رکود و تورم، به توفیقات مختلف دولت هم کاری ندارند، برای اینکه دولت را تخریب کنند حتی یک پیامک هم کافیست تا هجمه به دولت را در رسانه ها و شبکه های اجتماعی کلید بزنند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، در آستانه دو نوروز 93 و 94 رییس جمهوری با ارسال پیامک به همه ایرانیان حلول سال جدید را تبریک گفت اتفاقی که پیش بینی می شوددر آغاز سال 95 هم رخ دهد و پیام حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی روی گوشی های موبایل هموطنان بنشیند.

این پیامک ها در ظاهر شاید اتفاق بزرگی نباشد ولی باعث می شود هم مردم احساس نزدیکی با دولت و شخص رییس جمهوری کنند و هم نوعی نشاط و امید به جامعه تزریق شود. پس از اینکه مردم پیامک تبریک رییس جمهوری را دریافت می کنند تقریبا در کمتر محفل و دید و بازدید نوروزی است که در مورد آن حرف نزنند و این اقدام توام با احترام رییس جمهوری را تحسین نکنند.

این تحسین اما عصبانیت تندروها و مخالفان دولت را در بردارد، کسانی که در قبال هزینه کردهای میلیاردی دولت های دهم و یازدهم در سفرهای استانی سکوت می کردند و مقابل فسادهای مالی رخ داده در آن هشت سال لام تا کام حرف نمی زدند ناگهان دلواپس پیامک هایی شدند که به رایگان و به صورت داوطلبانه توسط اپراتورهای تلفن همراه ارسال می شوند و حتی یک ریال هم هزینه روی دوش دولت و بیت المال نمی گذارند.

شاید جالب باشد موضوع را از روز اول بررسی کنیم. یک منبع آگاه در خصوص روز اولی که تصمیم گرفته شد این پیامک ها به مردم ارسال شود به خبرنگار برنا گفت: " از ابتدای این طرح رییس جمهوری تاکید داشت اگر هزینه و زحمتی ندارد اینکار اجرا شود به همین دلیل پیامک های 93 و 94 و همچنین پیامک دعوت مردم به انتخابات با تعاملی که صورت گرفت توسط اپراتورها و بدون دریافت یک ریال هزینه و به صورت داوطلبانه ارسال شد و پیامک 95 نیز با این شرایط ارسال خواهد شد.

حساسیت دکتر روحانی در خصوص هزینه کرد بودجه کشور را می توان هم از صحبت های رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و هم از وزرا شنید،تاکید دکتر روحانی بر ممنوعیت استقراض از بانک مرکزی، جلوگیری از هزینه کردهای غیر ضرور و تاکید ویژه بر مصرف بهینه منابع مالی در دو و نیم سال گذشته باعث شده دولت بتواند در سخت ترین سال های اقتصادی کشور به لحاظ درآمد، کشور را اداره کند، طبیعتا چنین رییس جمهوری اجازه نمی دهد حتی ریالی خارج از برنامه در محلی صرف شود.

اینکه پیامک ها رایگان ارسال می شود را همان دو سال پیش اپراتورهای تلفن همراه رسما اعلام کردند، ابتدای امسال هم وقتی دوباره این سوژه مطرح شد دوباره اپراتورها تاکید کردند که این کار داوطلبانه صورت گرفته، روابط عمومی های سه اپراتور تلفن همراه کشور امسال نیز در گفتگو با برنا تاکید کردند: هم دو پیامک سال های گذشته، هم پیامک انتخابات و هم پیامک احتمالی سال 95 به صورت داوطلبانه ارسال شده و می شود و هیچ بار هزینه ای روی دوش دولت ندارد.

این اعلام رسمی البته برای کسانی که به خبرهای کذب در 8 سال دولت قبل عادت کرده بودند قطعا قابل پذیرش نیست، این جماعت به هر حال صاحب یک کسوت در امر دروغ گویی و دروغ نویسی هستند. آنها اول یک دروغ را می بافند و سپس برای این دروغ رقم تعیین می کنند، مثلا یکی می گوید هزینه میلیاردی و آن یکی چرتکه می اندازد که کل این پیامک ها می شود 800 میلیون تومان و بعد با یک حساب خیلی سرانگشتی به این نتیجه می رسند که می شود با این پول همه مشکلات ریز و درشت کشور را حل کرد و به روستاها رسید! کلا جماعت جالبی هستند! اینها در حالی دلواپس یک پیامک شده اند که نمی گویند در پردرآمدترین سال های کشور چرا این همه مشکل را حل نکردند؟ و چرا روزبروز بر تعداد مشکلات افزودند؟ چرا آن روزها دلواپس اوضاع روستاها و مناطق محروم نشدند و مقابل مفاسد هزار هزار میلیاردی سکوت کردند و حالی برای پولی که اصلا خرج نمی شود دلواپس هستند؟

شاید این روزها شما هم روی تلفن های همراه خود و در شبکه های اجتماعی پیام هایی حاوی این دلواپسی دریافت کنید، نگران نباشید، این پیام ها از جانب کسانی ساخته می شود که نفت را رایگان به بابک زنجانی دادند تا بفروشد و پولش را بخورد و یک لیوان آب هم روش! حالا هم که قدرت از دستشان افتاده اند و دیگر هم برنمی گردند با عصبانیت نگران ریال به ریالی هستند که اصلا هزینه نمی شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز