دستاوردهای جدید ارتش سوریه؛

غرب "تدمر" آزاد شد

۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۷:۲۰:۱۹
کد خبر: ۳۸۵۲۲۴
غرب تدمر آزاد شد
ارتش سوریه با کمک متحدانش در ادامۀ پاکسازی مناطق اطراف شهر حمص، و اخیراً چند منطقه را در غرب شهر تدمر از تروریست ها بازپس گرفت.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، ارتش سوریه در بخش غربی شهر تدمر همچنان از پشتیبانی هوایی روسیه برخوردار است، و مواضع داعش در این بخش با حملات هوائی منهدم می شود.

پشتیبانی هوایی روسیه باعث پیشروی بهتر ارتش سوریه و متحدانش در غرب تدمر و بازپس گرفتن ارتفاعات 800 و 900 شده است، ارتفاعاتی که بلندترین ارتفاعات رشته کوه الهیال هستند.

ارتش سوریه از روی همین ارتفاعات از عملیات پیشروی نیروهای زمینی خود به سوی تدمر پشتیبانی می کند، و مسیرهای پشتیبانی داعش را نیز در تیررس خود قرار داده است. گروه مهندسی ارتش نیز به خنثی کردن بمب ها و مین هایی که تروریست ها کارگذاشته اند ، می پردازد.

ارتش سوریه در حومۀ جنوب شرقی حمص نیز با پشتیبانی توپخانه خود ارتفاعاتِ مشرف بر منطقه القریتین را به کنترل خود درآورده است، و این منطقه هم اکنون در تیررس مستقیم نیروهای ارتش است .

"طلال البرازی" استاندار حمص روز پنجشنبه در مصاحبه با خبرنگار شبکه العالم در سوریه گفت: همکاری و هماهنگی بین روسیه و سوریه در بخش نظامی همچنان ادامه دارد و عملیاتی که در هفته های گذشته اجرا شد ، عملیات بزرگی بود و ارتش امروز خود را برای آزادسازی همه مناطق شرقی استان حمص از سیطره داعشی ها به خوبی آماده کرده است و تحولات میدانی کنونی این نوید را می دهد که در چند روز آینده خبر دست یابی ارتش به پیروزهای بزرگ در بخش شرقی استان حمص شنیده خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز