محمد وکیلی در گفت و گوی عیدانه با برنا:

مجلس دهم، مجلس عقلا خواهد بود/ برجام امید را در دل جامعه زنده کرد

۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۰۵:۵۹:۲۰
کد خبر: ۳۸۶۰۰۳
مجلس دهم، مجلس عقلا خواهد بود/ برجام امید را در دل جامعه زنده کرد
محمد وکیلی گفت: مجلس دهم که با حضور پر شور مردم رقم خورد، مجلس عقلا خواهد بود.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، محمد وکیلی معاون وزارت کار ، امور اجتماعی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی این خبرگزاری به فرجام رسیدن برجام را مهم ترین اتفاق سال برشمرد و اظهار داشت: امسال سالی پر از اتفاقات مهم برای کشور عزیزمان بود، پس از مدتها برجام به فرجام رسید و امید را در دل جامعه زنده کرد. همچنین انتخابات باشکوه 7 اسفند بار دیگر ثابت کرد مردم کشورمان همانند گذشته پشت سر مسؤلان و نظام خود هستند.

فرماندار سابق تهران فضای به وجود آمده بعد از برجام را مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت : امیدوارم با نمایان شدن آثار برجام شاهد به حرکت در آمدن چرخه های اقتصادی و پویا شدن فضای کسب و کار باشیم.

وی ادامه داد: انشاالله در سال 95 با بازگشایی مجلس دهم شاهد حضور عقلا در رأس امور در کشور باشیم تا آرامش عمومی در فضای جامعه حاکم شود.

وکیلی حضور مردم را در پای صندوق های رأی شیرین ترین و به یاد ماندنی ترین اتفاق سال دانست و گفت: مردم در انتخابات 7 اسفند، با شکوه ترین اتفاق سال را رقم زده و برای همیشه این روز در خاطره ها خواهد ماند.

وی در پایان بد اخلاقی ها و معضلات اجتماعی را بدترین اتفاق برشمرد و گفت: آمار بیکاری، افسردگی و مشکلات اجتماعی خصوصا برای جوانان از تلخ ترین اتفاق های سال می باشد و باید در سال 95 این رقم به حداقل برسد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز