منصوری آرانی در گفت و گوی عیدانه با برنا:

برجام پیروزی بدون جنگ را رقم زد/ هیچ اولویتی بالاتر از حل معضل بیکاری جوانان نیست

۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۰۵:۱۴:۴۰
کد خبر: ۳۸۶۷۱۶
برجام پیروزی بدون جنگ را رقم زد/ هیچ اولویتی بالاتر از حل معضل بیکاری جوانان نیست
نماینده کاشان تاکید کرد: مجلس دهم و دولت باید دست در دست هم قرار دهند و معضل بیکاری را رفع کنند و هیچ اولویتی بالاتر از این نیست.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، غلامعلی منصوری آرانی نماینده کاشان، آران و بیگدل در گفت و گو با خبرنگار سیاسی این خبرگزاری درباره مهم ترین اتفاق سال 94 گفت: مهم ترین اتفاق در سال 94؛ بدون شک بحث برجام است و ما هرچه بیش تر رو به جلو حرکت کنیم نقش برجام برایمان مشخص تر خواهد شد. به گونه ای که  سال ها برجام می تواند تاثیر خود را در بهبود کشور داشته باشد. امروز باید به این موضوع بپردازیم که اگر برجام اتفاق نمی افتاد چه سرنوشتی در انتظار ما بود؟!

وی در ادامه افزود: اگر برجام رخ نمی داد، امکان داشت کشور درگیر یک جنگ شود، هرچند در صورت جنگ به احتمال زیاد ما پیروز بودیم اما هزینه های بسیاری را در این مسیر صرف می کردیم. ما با برجام توانستیم هوشمندانه پیروزی بدون جنگ را به دست آوریم و این برای کشور بسیار مفید بود. خوشبختانه امروز به جرگه کشورهای تاثیرگذار در روابط بین الملل پیوسته ایم. برجام قطعا یک ستاره در تاریخ ما بوده و باید هوشمندانه تر عمل کنیم.

وی درباره مهمترین الویت برای سال آینده بیان کرد: مهمترین اولویت در سال 95 اقتصاد، معیشت و اشتغال است. امروز جوانان ما از بیکاری رنج می برند و این موضوع گرفتاری مضاعفی را ایجاد می کند. مجلس دهم و دولت باید دست در دست هم دهند و معضل بیکاری را رفع کنند و هیچ اولویتی بالاتر از این نیست.

این نماینده مجلس در خصوص پیش بینی خود از سال  95 بیان کرد: به نظرمن، در سال 95 بسیاری از ظرفیت های کشور عربستان به ایران منتقل خواهد شد. زیرا این کشور را نوعی تزلزل فرا گرفته و از همین رو کشورهای دیگر مایل هستند در یک مکان های مطمئن سرمایه گذاری کنند، بنابراین ایران را انتخاب خواهند کرد و این را می توان ناشی از برجام دانست.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز