استاندار قم مطرح کرد

بهره‌مندی از دیدگاه‌های فرابخشی در تحقق شعار سال

۱۳۹۵/۰۱/۱۲ - ۱۳:۰۱:۴۱
کد خبر: ۳۸۷۰۶۵
بهره‌مندی از دیدگاه‌های فرابخشی در تحقق شعار سال
استاندار قم بر ضرورت استفاده از دیدگاه‌های فرابخشی و کارشناسی برای تحقق شعار امسال تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سید مهدی صادقی با حضور در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان ضمن تبریک سال نو اظهار کرد: برنامه ریزی برای تحقق توسعه متوازن استان اولویت اصلی استان است.

استاندار قم با اشاره به لزوم تحقق شعار امسال با عنوان «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» از سوی رهبر معظم انقلاب ادامه داد: باید دیدگاه‌های فرابخشی در کارشناسی‌ها و تصمیم گیری‌ها تبدیل به فرهنگ شود.

وی استفاده از فضای موجود در کشور برای گسترش حضور بخش خصوصی در توسعه استان را ضروری دانست و اضافه کرد: باید با بستر سازی مناسب انگیزه لازم برای ورود بخش خصوصی به سرمایه‌گذاری در استان را ایجاد کنیم.

صادقی ضرورت ایجاد باور و نگرش رونق تولید و حضور بخش‌های غیر دولتی در پروژه‌های استانی را مورد توجه قرار داد و ادامه داد: مدیران استان باید به‌صورت خودجوش سرمایه گذاران را وارد عرصه‌های تولیدی و عمرانی کنند و در این مسیر از ظرفیت دستگاه‌های حاکمیتی برای تسریع در اجرای کار بهره ببرند.

در ابتدای این دیدار، سیدحسن رضوی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان با بیان گزارشی از فعالیت‌های سازمان در طول سال گذشته از رشد پروژه‌های عمرانی و تخصیص بودجه‌های عمرانی در سال اخیر خبر داد و افزود: باید برای انجام پروژه‌های در دست اجرای استان و بهره‌‌برداری از آنها از حضور بخش خصوصی استفاده کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز