استاندار در دیدار نمایندگان منتخب استان قزوین:

کارها با تعامل و همدلی پیش می رود

۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۰:۵۰:۲۶
کد خبر: ۳۸۷۶۵۹
کارها با تعامل و همدلی پیش می رود
استاندار در دیدار نمایندگان منتخب استان قزوین بیان کرد: کارها با تعامل و همدلی پیش می رود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، نمایندگان منتخب مردم استان در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی با حضور در دفتر فریدون همتی استاندار قزوین با ایشان دیدار و گفت و گو کردند.

در این جلسه که اولین جلسه نمایندگان منتخب مردم استان با نماینده عالی دولت در استان بود ضمن تبریک سال جدید بر تعامل و همکاری دو سویه و متقابل در جهت توسعه و پیشرفت و تعالی استان تاکید شد.

همتی استاندار قزوین در این دیدار ضمن تبریک به منتخبین مردم در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: باید قدردان مردم بود که کار را در دور اول تمام کردند و با حضور و مشارکت حداکثری در پای صندوق های رای، موجب شدند که انتخابات به دور دوم کشیده نشود.

وی افزود: انتخابات این دوره مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در کمال امنیت، نظم و آرامش و سلامت در استان برگزار شد و این نشان از رشد و بلوغ سیاسی و فرهنگی مردم این استان دارد که در کنار رقابت های سیاسی، پایبند اخلاق و ارزش های اسلامی هستند.

در ادامه این دیدار داود محمدی و سیده حمیده زرآبادی نمایندگان منتخب مردم در حوزه انتخابیه قزوین، البرز و آبیک، روح الله بابایی صالح نماینده منتخب مردم در حوزه انتخابیه بوئین زهرا و بهمن طاهرخانی نماینده منتخب مردم در حوزه انتخابیه تاکستان در سخنانی بر همدلی و همکاری مستمر و نظام مند مجلس و دولت به منظور هم افزایی نیروها و استعدادها در راستای پیشرفت و توسعه هرچه بیشتر کشور و استان تاکید کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز