عضو هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان خبر داد؛

شکایت فراکسیون زنان از قاضی پور این هفته بررسی می شود

۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۰۷:۰۳:۴۵
کد خبر: ۳۸۷۸۴۳
شکایت فراکسیون زنان از قاضی پور این هفته بررسی می شود
اسداللهی گفت: شکایت فراکسیون زنان از قاضی پور اعلام وصول شد و در جلسه این هفته بررسی می شود.

غلامرضا اسدالهی به خبرنگار پارلمانی خبرگزاری برنا در خصوص جلسات هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان و پرونده های مطروحه گفت: جلسات هیئت نظارت تا کنون به طور مرتب برگزار شده و روال خود را دارد؛ حتی در هفته اخر قبل از سال نو هم، جلسات خود را داشتیم.

وی افزود : پرونده هایی که نوعا تا این مقطع در هیئت نظارت مطرح شده است در برخی موارد بررسی های آنها تکمیل شده که قرار است در این جلسه در مورد آنها تصمیم گیری شود و  در برخی موارد هم استعلامات قضایی از هیئت وجود دارد  که  لازم است بحث شود آنچه رخ داده  در حیطه وظایف نمایندگی بوده است یاخیر که به تبع آن سیستم قضایی در مورد پرونده تصمیم گیری خواهد کرد.

وی همچنین به موضوع شکایت از نادر قاضی پور اشاره کرد و بیان داشت:  شکایتی هم که اخیرا از سوی فراکسیون زنان مجلس در مورد صحبت های آقای قاضی پور در نطق های انتخاباتی و بحث توهین وی به جامعه زنان مطرح شده بود، هفته گذشته اعلام وصول شد و در این جلسه مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

این عضو هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان در مورد اینکه بررسی این پرونده خاص چه میزان طول خواهد کشید گفت :  به طور کلی بررسی پرونده ها بستگی به آن دارد که چقدر مستندات در مورد آن در دسترس است اگر همه مستندات در دسترس باشد و نیاز به تحقیق و استعلام نباشد در همان جلسه در مورد موضوع تصمیم گیری می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز