مدیر اداره بندر و دریانوردی کیش:

تخلیه و بارگیری۲,۳ میلیون تن کالا در بندر کیش در سال ۹۴

۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۱:۰۰:۴۹
کد خبر: ۳۸۸۸۶۷
تخلیه و بارگیری۲,۳ میلیون تن کالا در بندر کیش در سال ۹۴
مدیر اداره بندر و دریانوردی کیش گفت: طی دوازده سال 94 در مجموع دو میلیون و 379 هزار و 701 تن انواع کالای نفتی و غیرنفتی در بندرگاه جزیره کیش تخلیه وبارگیری شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، محمد جهانشاهی نسب ضمن اعلام این خبر افزود: از این رقم دو میلیون و 92 هزار و 904 تن کالای غیرنفتی و 286 هزار و 797 تن کالای نفتی بوده است.

وی سهم عملیات مربوط به صادرات و واردات کالای غیرنفتی در این بندر را 81 هزار تن اعلام کرد.

جهانشاهی نسب گفت: طی 12 ماهه سال گذشته، عملیات کابوتاژ دو میلیون و 11 هزار و 929 تن کالای غیرنفتی در این بندر صورت گرفته است.

مدیر اداره بندر و دریانوردی کیش با اشاره به حمل ونقل خودرو مسافران از طریق شناورهای لندینگ کرافت نیز اظهار داشت: طی مدت یاد شده،  جابه جایی بیش از 48 هزار دستگاه خودرو از طریق بندرگاه این جزیره به ثبت رسید.

وی مجموع تردد شناورها به این بندر در سال گذشته را 13 هزار و 36 فروند عنوان و خاطرنشان کرد: در مدت یاد شده جابه جایی 367 هزار و 233 نفر مسافر نیز از طریق این بندر به انجام رسید که نسبت به سال قبل 3 درصد افزایش داشته است.

این مقام مسئول به زیرساخت های مناسب گردشگری دریایی در این جزیره اشاره کرد و گفت: علاوه بر فعالیت های مسافری، 293 هزار و 989 نفر به وسیله شناورهای تفریحی در آب های ساحلی این جزیره گشت دریایی داشتند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، رشد 12 درصدی داشته است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز