معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیرآموزش و پرورش خبر داد:

پرداخت پاداش ۹۴ بازنشستگان فرهنگی بعداز تصویب بودجه ۹۵ در مجلس

۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۱:۰۶:۲۳
کد خبر: ۳۸۸۸۷۱
پرداخت پاداش ۹۴ بازنشستگان فرهنگی بعداز تصویب بودجه ۹۵ در مجلس
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیرآموزش و پرورش از پرداخت پاداش بازنشستگان فرهنگی بلافاصله بعداز تصویب بودجه 95 در مجلس خبر داد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا؛ سید محمدبطحایی با اشاره به چالش های فراروی آموزش و پرورش در سال های اخیر درخصوص پرداخت پاداش بازنشستگان اظهارکرد: برای اولین بار دولت در لایحه بودجه 95، اعتباری را در ردیف مستقلی جهت پرداخت پاداش بازنشستگان فرهنگی قرارداده است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: باتوجه به عنایت خاصی که مجلس شورای اسلامی به بودجه 95 دارد بعداز تصویب بودجه 95 پاداش بازنشستگان فرهنگی سال 94 پرداخت خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: دولت تدبیر و امید با تخصیص اعتبار در ردیفی مستقل، چالش هر ساله ما در این خصوص را برطرف نموده و همکاران انشاء الله با دلگرمی بیشتری به خدمت خود ادامه خواهند داد.

بر اساس گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، بطحایی با اشاره به تلاش های فراوان درپایان سال 94 جهت پرداخت حق التدریس ها افزود: بخشی از حق التدریس‌ها و همچنین حق الزحمه امتحانات نهایی همکاران مربوط به سال 94 تا اواخراردیبهشت ماه پرداخت خواهد شد.

 

 

نظر شما