منصوری‌آرانی در گفت‌وگو با برنا:

اقدام ویژه‌ای در جهت نقض برجام مشاهده نکردم/ انتخابات ۹۶ دلیل تخریب برجام است

۱۳۹۵/۰۱/۲۰ - ۰۹:۱۹:۴۰
کد خبر: ۳۸۹۰۱۶
اقدام ویژه‌ای در جهت نقض برجام مشاهده نکردم/ انتخابات ۹۶ دلیل تخریب برجام است
عضو کمیسیون امنیت ملی گفت: من اقدام ویژه ای در جهت نقض برجام مشاهده نکردم چرا که اگر اتفاق خاصی بیفتد هم هیئت نظارت بر برجام، هم دولت و هم مجلس در مورد آن موضع گیری می کنند.

انتقاد از مذاکره و برجام  که با روی کار آمدن دولت یازدهم همواره روی میز منتقدان و مخالفان دولت بوده است بعد از یک سکوت تقریبا دو ماهه و با پایان رقابت های مرحله اول انتخابات مجلس شورای اسلامی دوباره از سوی دلواپسان از سر گرفته شده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در خصوص نظارت بر برجام به خبرنگار خبرگزاری برنا گفت: برجام در حال طی کردن روال خود است و از سوی دیگر یک هیئت نظارت در شورای عالی امنیت ملی بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری تشکیل شده که آن را دائما رصد می کند.

غلامعلی منصوری آرانی ادامه داد: کمیسیون امنیت ملی نیز به فراخور خود از آقای عراقچی دعوت می کند تا مسائلی را که نیاز باشد در مورد آنها توضیحی داده شود، ارائه کند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا نقض برجامی صورت گرفته است یا خیر، گفت: من اقدام ویژه ای در جهت نقض برجام مشاهده نکردم چرا که اگر اتفاق خاصی بیفتد هم هیئت نظارت بر برجام، هم دولت و هم مجلس در مورد آن موضع گیری می کنند. آنچه در این زمینه مطرح شده در مورد برخی زمان بندی ها است که این تغییرات طبیعی است.

وی در مورد تخریب هایی که از سوی مخالفان به راه افتاده واصرار آنها برای توقف برجام اظهار داشت: آنچه در مورد توقف برجام بحث می شود در واقع پیش درآمدی است برای انتخابات 96 به عبارت دیگر از آنجایی که موضوع برجام و پیشرفت دولت در زمینه مذاکرات و مسئله هسته ای مهمترین عامل در اقبال و گرایش مردم به آقای روحانی است مخالفان در تلاش هستند تا مبنای آن را سست کنند که در این صورت طبیعی است نوعی دلسردی در مردم پدید خواهد آمد از اینرو تیم مقابل آقای روحانی می تواند از این دلسردی به نفع خود بهره برداری کند لذا مشاهده می شود که تخریب دولت به ویژه در مورد برجام از سوی منتقدان و مخالفان کلید خورده است.  

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز