جهانگیری در دیدار مسئولان نظام با رهبر انقلاب:

دولت به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی اعتقاد کامل دارد

۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۶:۲۷:۲۳
کد خبر: ۳۸۹۰۷۷
دولت به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی اعتقاد کامل دارد
معاون اول رئیس جمهوری گفت: دولت به سیاستهای اقتصاد مقاومتی اعتقاد کامل دارد و این سیاستها از لحاظ شرعی، قانونی و کارشناسی، مورد قبول دولت است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، ظهر امروز جمعی از مسئولان نظام با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند. در این دیدار، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری ضمن تشکر از رهنمودهای رهبر انقلاب اسلامی و حمایتهای ایشان از دولت، گفت: دولت برنامه جامعی برای عملیاتی کردن سیاستهای اقتصاد مقاومتی تدوین کرده است و این سیاستها را نسخه شفابخش مشکلات اقتصادی کشور می داند.

معاون اول رئیس جمهوری افزود: دولت به سیاستهای اقتصاد مقاومتی اعتقاد کامل دارد و این سیاستها از لحاظ شرعی، قانونی و کارشناسی، مورد قبول دولت است.

جهانگیری با اشاره به تعیین اولویتهای اقتصادی سال ۹۵، در دو جلسه اخیر قرارگاه اقتصاد مقاومتی، خاطرنشان کرد: شب گذشته، جلسه طولانی با بنگاههای بزرگ اقتصادی برگزار شد و دولت مصمم به راه اندازیِ تولید، توسعه‌ی صادرات، تسهیل کسب و کار و وارد کردن جدی بخش خصوصی است.

وی لازمه موفقیت دولت در اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی را همکاری و کمک سایر قوا و نهادهای مختلف و به‌ویژه صدا و سیما دانست و گفت: من اطمینان می دهم که دولت هر آنچه که از لحاظ دانش، تجربه، مدیریت و توان در اختیار دارد، در جهت اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی دریغ نخواهد کرد.

پیش از این دیدار، مسئولان نماز ظهر و عصر را به امامت رهبر معظم انقلاب اسلامی اقامه کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز