نماینده ولی فقیه در هرمزگان:

نمایندگان مجلس استان را میدان درگیری های تعویض مدیران قرار ندهند

۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۲:۲۸:۰۱
کد خبر: ۳۸۹۵۸۹
نمایندگان مجلس استان را میدان درگیری های تعویض مدیران قرار ندهند
نماینده ولی فقیه در هرمزگان وامام جمعه بندرعباس گفت: نمایندگان نومنتخب مجلس شورای اسلامی ، استان را میدان درگیری های تعویض مدیران قرار ندهند و به جای عزل و نصب مدیران دستگاه ها، مشکلات و مسائل مردم را براساس اولویت ها برطرف کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی در خطبه های این هفته نماز جمعه بندرعباس خطاب به نمایندگان مجلس افزود: به جای وقت صرف کردن برای تغییر افراد ، مسیرها را تغییر دهید.

وی تاکید کرد: برای موفقیت هرچه بشتر استان از مدیران دستگاه های اجرایی بخواهید که کارکنند و هرجایی که مدیری از او تخلفی سرزد ، بعد از تذکر در پی تعویض آن باشد.

امام جمعه بندرعباس ، همچنین از نمایندگان خواستارعمل به وعده ها ی داده شده ، پرهیز از تک روی ها و حرکت هماهنگ و همسو برای رفع مشکلات و مسائل براساس اولویت ها و مجاب کردن مدیران برای انجام کارها شد.

وی همچنین به مشکل مسکن در استان اشاره کرد و ادامه داد: امام خمینی (ره) کمتر از دو ماه از انقلاب اسلامی گذشته بود که حساب 100 برا برای حل مشکل بی خانه ها راه اندازی کرد و اگر در طول مدت 38 سال ، جامعه امام (ره) را خوب درک می کرد و دغدغه ایشان را خوب می دانست ، امروز نباید بحث مسکن یک مشکل جدی تلقی می شد.

نماینده ولی فقیه درهرمزگان یادآورشد: 50 درصد فشار زندگی مردم ، از مشکل مسکن است و اگر تاکنون کاری از پیش نبرده ایم بیاییم در اقدام و عمل و در حد توان این مشکل را برطرف کنیم .

وی همچنین با اشاره به سالگرد شهادت شهید صیاد شیرازی گفت: اگر آثار خیر و برکت را در زندگی می خواهید بدانید که کسی که برای خدا کار کند محبت او در دل مردم قرار می گیرد که شهید صیاد شیرازی نمونه ای از آن است که با کار خداپسندانه خود نه تنها برای ارتش بلکه برای هم مردم دوست داشتنی بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز