استاندار آذربایجان شرقی:

مبارزه با فساد خواست رهبری و دولت است/ مبارزه ادامه خواهد داشت

۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۰۲:۱۰:۳۹
کد خبر: ۳۹۰۸۷۳
مبارزه با فساد خواست رهبری و دولت است/  مبارزه ادامه خواهد داشت
جبارزاده به برنا گفت: کسانی که قانون را دور بزنند و از پست و مقام در جهت اهداف شخصی خود سوءاستفاده کنند غیرخودی هستند و وظیفه دستگاه‌های نظارتی است که با حذف این افراد، اجازه بدنام شدن مدیران پاکدست را ندهند.

استاندار آذربایجان شرقی بر مبارزه با فساد، رانت‌خواری و دست‌اندازی به بیت‌المال به عنوان یکی از سیاست‌های اصلی تاکید کرد و گفت: کسانی که قانون را دور بزنند و از پست و مقام در جهت اهداف شخصی خود سوءاستفاده کنند غیرخودی هستند و وظیفه دستگاه‌های نظارتی است که با حذف این افراد، اجازه بدنام شدن مدیران پاکدست را ندهند.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، اسماعیل جبارزاده با بیان این که مردم از مبارزه با مفسدان و رانت‌خواران خوشحال می‌شوند، افزود: متاسفانه در سال‌های گذشته قبح ویژه‌خواری و اختلاس از بین رفته است و ما امروز باید این لکه ننگ را از دامن نظام اسلامی پاک کنیم و بنده دست و قلم آن قاضی را که این لکه را از ساحت پاک کارگزاران نظام اسلامی پاک کند می‌بوسم.

دکتر جبارزاده تصریح کرد: سیاست مبارزه با فساد که خواست رهبری و دولت است همچنان ادامه خواهد داشت تا بتوانیم بگوییم که آذربایجان شرقی استانی با مدیران پاکدست است.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین از همه دستگاه‌های خدمات‌رسان در ایام تعطیلات نوروز به ویژه نیروی انتظامی استان قدردانی کرد و گفت: نیروی انتظامی آذربایجان شرقی در ارزیابی طرح نوروزی ناجا رتبه عالی را کسب کرده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز