در همایش تجاری ایران و ایتالیا؛

۱۲ قرارداد و یادداشت تفاهم بین شرکت‌ها و فعالان اقتصادی منتشر شد

۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۲۰:۴۹:۴۱
کد خبر: ۳۹۲۰۰۳
۱۲ قرارداد و یادداشت تفاهم بین شرکت‌ها و فعالان اقتصادی منتشر شد
در همایش تجاری ایران و ایتالیا 12 قرارداد و یادداشت تفاهم بین شرکت ها و فعالان اقتصادی ایران و ایتالیا به امضاء رسید.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، به نقل از روابط عمومی اتاق ایران، پنج قرارداد در روز گذشته میان ایران و ایتالیا به امضا رسید و امروز نیز 12 قرارداد و یادداشت تفاهم در زمینه های نفت، گاز، نساجی، نیروگاه برق، فولاد، مخابرات، تکنولوژی، زیرساختارها، فرودگاهی و عمرانی به امضا خواهد رسید.

نخست وزیر ایتالیا در این همایش اظهار امیدواری کرد که با امضای این قراردادها شاهد افزایش اشتغال و فراهم شدن زمینه‌های همکاری میان دو کشور باشیم.

گفتنی است؛ از مجموع 26 قرارداد و تفاهم‌نامه امضا شده بین ایران و ایتالیا، هشت قرارداد وارد مرحله اجرایی شده است. پس از سفر رئیس‌جمهوری ایران به ایتالیا و عقد قراردادهای مختلف، تاکنون قراردادهایی در زمینه‌های مختلف معدنی، نیرو، هوا و فضا، پزشکی، حمل‌و‌نقل، نفت و گاز و صنعتی بوده، اجرایی شده و مابقی قراردادها نیز در سفر این هیات ایتالیایی به تهران کامل و اجرا خواهد شد.

احداث کارخانه سیستم برق‌رسانی مترو، ساخت تجهیزات مختلف صنایع نفت و گاز، تولید دستگاه‌های دیالیز تحت لیسانس، ایجاد کارخانه سنگ تحت لیسانس، ساخت کوره‌های قوسی، ساخت هواپیماهای کوچک آموزشی و تاکسی هوایی و تاسیس شرکت مشترک ایمیدرو و دانیلی برای آموزش، طراحی و اجرای 5 طرح فولادی از جمله قراردادهای در دست اجرا است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز