امیرپوردستان:

همه حرکت‌های دشمن توسط کارشناسان اطلاعاتی رصد می‌شود

۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۱۳:۰۷:۱۲
کد خبر: ۳۹۲۴۸۵
همه حرکت‌های دشمن توسط کارشناسان اطلاعاتی رصد می‌شود
فرمانده نیروی زمینی ارتش تاکید کرد: همه حرکت‌های دشمن توسط کارشناسان اطلاعاتی رصد می‌شود و ظرفیت‌های لازم رد این زمینه ایجاد شده و نیروهای مسلح ایران هیچ گاه غافلگیر نخواهند شد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، امیر سرتیپ احمد رضا پور دستان فرمانده نیروی زمینی ارتش در سخنگرانی پیش خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به تلاش استکبار برای ضربه شدن به جمهوری اسلامی اهظار داشت: همه حرکت‌های دشمن توسط کارشناسان اطلاعاتی رصد می‌شود و ظرفیت‌های لازم رد این زمینه ایجاد شده و نیروهای مسلح ایران هیچ گاه غافلگیر نخواهند شد.

وی با اشاره به این که دشمن تلاش می‌کند از طریق جنگ نیابتی به جمهوری اسلامی ضربه بزند، یاداور شد: سال 2001 میلادی امریکایی ها که با تجهیزات نظامی انبوه و 180 هزار نیرو به منطقه آمدند نیامده بودند افغانستان و یا عراق را تصرف کنند بلکه هدف آنها حمله به جمهوری اسلام ایران بود.
 
وی با اشاره به این که استکبار در آن زمان متوجه شد که مولفه‌های قدرت در جمهوری اسلامی بالاست و رهبری و نیروهای مسلح و مردم هوشمندانه آمده دفاع از کشور هستند پس از 14 سال عقب نشینی مفتضحانه ای کردند و گروه‌های تکفیری را ایجاد نمودند.
 
فرمانده نزاجا گرفت: البته جای هیچ گونه نگرانی نیست و اشراف اطلاعاتی کاملی بر تروریست‌ها وجود دارد و ما اعتقاد داریم این تهدیدات قبل از رسیدن به مرزها خنثی شود.
 
امیر پوردستان با اشاره به اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران با انبوهی از تجهیزات به عنوان بازوی مسلح نظام انجام وظیفه کرده یادآور شد: استکبار جهانی از غرس نهال انقلاب ناخرسند بود و تلاش کرد با انواع تحریم‌های اقتصادی و تهدیدات نظامی و سناریوهای دیگر انقلاب اسلامی را با چالش مواجه کند که نتوانست این اقدام را انجام دهد.
 
فرمانده نزاجا با اشاره به تلاش آمریکا برای مطرح کردن انحلال ارتش از طریق برخی نا آگاهان یادآور شد: همین‌های که امروز می‌گویند موشک نمی‌خواهیم در جنگ تحمیلی هم می‌گفتند تانک توپ و جنگنده‌ را برای چه می‌خواهیم و البته این توطئه شناسایی و در یک تصمیم سازی حکیمانه و شجاعانه امام (ره) در 29 فروردین که روز ارتش نامیدند و با این اقدام به ارتش هویت و عزت دادند.
 
امیر پوردستان با بیان این که ارتش در تشکیل سپاه پاسدران کمک کرد، گفت: یکی از افسران نیروی زمینی به نام آقای کلاه دوز افسران انقلابی و متدین را آموزش و از این طریق سپاه پاسداران تشکیل و خون تازه‌ای در رگ‌های ارتش به جریان افتاد.
 
فرمانده نزاجا گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران در مقابل اقدام استکبار که تلاش کرد نیروهای خود را اروپا، آمریکا و استرالیا برای نا امنی به مرزهای ایران گسیل کنند، ایستاد و یگان‌های ارتش اعم از لشگر 28 کردستان و لشگر 64 و تیپ 55 هوابرد و لشگر 21 و هوا نیرو حضور مومنانه‌ای داشتند و بیش از دو هزار شهید تقدیم انقلاب کردند که 44 نفر از آنها خلبان و کمک خلبان بودند.
 
وی با اشاره به این که مرزهای غربی در دوران جنگ تحمیلی با مسئولیت نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی اداره می‌شد، خاطر نشان کرد: در دوران دفاع مقدس هم نیروی زمینی 2.5 میلیون نفر برای حضور در میدان‌های جنگ آموزش داد و اگر به استعداد لشگر بخواهیم حساب کنیم عددی معادل بر 250 لشگر خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز