اختصاصی برنا/ به منظور شرکت در مذاکرات دو جانبه؛

تعدادی از اعضاء هیئت دولت وارد آنکارا شدند

۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۱۸:۲۴:۳۳
کد خبر: ۳۹۲۶۰۰
تعدادی از اعضاء هیئت دولت وارد آنکارا شدند
تعدادی از وزرای دولت برای همراهی رییس جمهوری در دیدار رسمی از ترکیه وارد آنکارا شدند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، به منظور شرکت در مذاکرات دو جانبه تعدادی از اعضاء هیئت دولت وارد انکارا شدند

در ادامه سفر دکتر روحانی رئیس جمهور برای شرکت در اجلاس سازمان همکاری های اسلامی ،مذاکرات دو جانبه ایران و ترکیه برگزار و در خصوص همکاری های مشترک بحث و تبادل نظر صورت خواهد پذیرفت.

وزرای ارتباطات و فناوری اطلاعات که ریاست کمیسیون مشترک همکاری دو کشور را نیز بر عهده دارد به همراه وزرای جهاد کشاورزی، رفاه و تامین اجتماعی،  دادگستری ، اقتصاد و دارایی ،صنعت ، معدن و تجارت ، علوم و تحقیقات و معاون فناوری رئیس جمهور و تعداد دیگری از مقامات به منظور انجام مذاکرات نهایی و امضاء اسناد و توتفقات به عمل آمده ظهر جمعه تهران را به مقصد استانبول ترک کردند تا در کنار رئیس جمهور مذاکرات مربوط به توسعه روابط دو کشور را پیگیری نمایند.

گسترش همکاری ها و توافق در زمینه های متنوع همچون حمل و نقل، گاز، توریسم، گردشگری، تبادلات فرهنگی، تبادلات بانکی، نفت، صنعت، خودرو، محصولات کشاورزی، نساجی، پوشاک، ضرورت تلاش برای ارتقاء بیشتر روابط بازرگانی ، حمل و نقل ، ارتباطات، گمرکی و همکاری های مرزی  ،توسعه روابط فرهنگی دو کشور با توجه به مشترکات فراوان فیمابین و... از جمله توافقات فیمابین دو کشور در این دور از مذاکرات خواهد بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز