در حاشیه اولین کنفرانس جهانی دریانوردی صورت گرفت؛

دیدار مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی با وزیر راه و کشتیرانی هند

۱۳۹۵/۰۱/۲۸ - ۰۹:۰۲:۰۹
کد خبر: ۳۹۲۶۵۱
دیدار مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی با وزیر راه و کشتیرانی هند
مدیر عامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با نخست وزیر هند ، وزیر راه و کشتیرانی ، مدیر بانک صادرات- واردات و مقامات بندری و کشتیرانی هند دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش خبر خبرگزاری برنا، محمد سعیدی که به منظور شرکت در اولین کنفرانس جهانی دریانوردی هند که به میزبانی مشترک هند و کره جنوبی برپا شده به این کشور سفر کرده است، در حاشیه این همایش با وزیر کشتیرانی هند دیدار و بر توسعه همکاری دو جانبه و فعال سازی مجدد شرکت کشتیرانی ایران و هند تاکید کرد.
مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در نشست تخصصی وزیر کشتیرانی هند با روسای خطوط کشتیرانی و بندری از دیگر کشورها، نقش این شرکت در آینده کریدور شمال جنوب در منطقه آسیای میانه CIS را بسیار مهم خواند و بر آمادگی کشتیرانی جمهوری اسلامی IRISL برای ارایه خدمات دریایی ریلی و زمینی به شرکتهای هندی تاکید کرد.
گفتگو با دو شبکه تلویزیونی پیرامون دیدگاه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در منطقه، بازدید از نمایشگاه حاشیه اجلاس مذکور و آشنایی با توانمندی تولید کنندگان صنایع دریایی و شرکت های خدماتی در صنعت دریایی این کشور، ملاقات با رئیس سازمان بنادر هند، مذاکره با صاحبان و اپراتورهای بنادراین کشور، ملاقات با مدیرعامل انجمن طبقه بندی کشتی کره جنوبی از دیگر برنامه سفر رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران به هند بود.
بنا بر گزارش شبکه اطلاع رسانی جامعه دریایی ایران (مانا) ، سعیدی همچنین با شرکت‌های مختلف نمایندگی کشتیرانی تجاری که توانایی مناسب با اهداف عالی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران پس از برجام دارد ، نیز مذاکراتی داشت.
از دیگر گفتگوها ، ملاقات با وزیرکره جنوبی در اموردریایی بود که برخی از مشکلات موجود میان شرکت ها و بانک های کره ای با کشتیرانی جمهوری اسلامی مطرح و توافق شد طرف کره ای در رفع این مشکلات و تسهیل هر چه بیشتر روابط کشتیرانی با این شرکتها اقدامات عملی انجام دهد.
همایش جهانی دریانوردی هند با میزبانی مشترک هند و کره جنوبی با شرکت 4500 نفر از دست اندرکاران صنعت کشتیرانی شامل مالکان کشتی از سراسر جهان، کشتی سازان، شرکت های بیمه دریایی، بانک های آسیایی و اروپایی و با حضور نخست وزیر هند، وزرای راه وکشتیرانی، استانداران استانهایی ساحلی هند، روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه این هفته در شهر بندری بمبئی برگزار شد.
در این نشست دکتر غلامرضاانصاری سفیر و مسعود خالقی سرکنسول کشورمان در هند نیز حضور داشتند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز