جعفرزاده خبر داد؛

آغاز دوباره پروازهای ایرفرانس به ایران

۱۳۹۵/۰۱/۲۸ - ۱۵:۱۳:۱۰
کد خبر: ۳۹۳۰۰۱
آغاز دوباره پروازهای ایرفرانس به ایران
مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: براساس برنامه تعیین شده پروازهای برنامه ای ایرفرانس از فردا 29/1/95 از سر گرفته خواهد شد و چهار پرواز در هفته انجام خواهد داد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، رضا جعفرزاده مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری با اعلام این خبر گفت: پس از امضای توافقنامه از سرگیری پروازهای پاریس- تهران مقامات حمل و نقل هوایی فرانسه با مقامات سازمان هواپیمای کشوری و وزیر حمل و نقل فرانسه فردا مسافر ویژه اولین پرواز پاریس- تهران خواهند بود.

جعفرزاده با بیان اینکه خبرگزاری فرانسه نیز از روند رو به افزایش متقاضیان مسافران فرانسوی در سال 2016 برای بازدید از مراکز تاریخی و تفریحی ایران مطالبی را منتشر کرده اند، گفت: جزایر قشم و کیش، شهرهایی چون تهران، شیراز، اصفهان، اردبیل، یزد، کاشان، همدان، تبریز، رشت، گرگان و منطقه باستانی شوش از جمله مقاصد گردشگران فرانسوی به شمار آمده است.
 
مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه پروازهای ایرفرانس از سال 2008 به ایران قطع شده بود اظهارداشت: براساس برنامه تعیین شده پروازهای برنامه ای ایرفرانس از فردا 29/1/95 از سر گرفته خواهد شد و چهار پرواز در هفته انجام خواهد داد.
 
وی، ورود این هواپیما به فرودگاه حضرت امام (ره) را در ساعت 20 :20 دقیقه اعلام کرد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز