رئیس ستاد انتخابات شهرستان شهریار اعلام کرد:

دوم تا هشتم اردیبهشت، زمان رسمی تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی

۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۴:۵۷:۲۶
کد خبر: ۳۹۳۵۳۳
دوم تا هشتم اردیبهشت، زمان رسمی تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
صارمی رئیس ستاد انتخابات شهرستان شهریار زمان رسمی تبلیغات انتخابات مرحله دوم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهریار ، قدس و ملارد از دوم تا هشتم اردیبهشت اعلام کرد.

به گزارش خبر گزاری برنا در تهران، صارمی رئیس ستاد انتخابات شهرستان شهریار با ذکر مطلب فوق گفت : انتخابات مرحله دوم از اهمیت و حساسیت بالایی برخوردار است و دست اندرکاران امر برگزاری انتخابات بر اساس قانون و دقت بیشتر از امانت مردم صیانت خواهند کرد .

ایشان در ادامه افزود : با توجه به اینکه کانون توجه مردم به سمت دو کاندیدا متمرکز شده است کاندیداها و هواداران در این مرحله مسئولیت خطیری دارند تا با فرهنگ سازی در ارتباط با مخاطبین از اقدامات و رفتارهای غیرقانونی و غیر مدنی جلوگیری شود .

صارمی با اشاره به نحوه تبلیغات در مرحله اول گفت : متأسفانه هنوز کاندیداها به صورت سنتی تبلیغات می کنند و با آلودگی بصری باعث بی نظمی و هدر دادن منابع می شوند .

رئیس ستاد انتخابات گفت : ستاد انتخابات در نظر دارد با همکاری شهرداریها مکانهایی را به صورت عادلانه در اختیار دو کاندیدا قرار دهد تا فرهنگ تبلیغات و صرفه جویی در شهرستان نهادینه شود .

صارمی در پایان متذکر شد : در مرحله دوم در شهرستان شهریار 245 شعبه اخذ رأی وجود دارد و از اغلب کسانی که در اجرای مرحله اول با ستاد انتخابات همکاری کرده اند در این مرحله نیز استفاده خواهد شد تا مانند مرحله اول انتخاباتی بدون حاشیه و روان را تجربه کنیم . 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز