ابوترابی فرد:

جلسه بعدی مجلس ۱۲ اردیبهشت‌ برگزار می‌شود

۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۲:۴۴:۴۸
کد خبر: ۳۹۴۵۰۹
جلسه بعدی مجلس ۱۲ اردیبهشت‌ برگزار می‌شود
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی جلسه بعدی مجلس را 12 اردیبهشت‌ماه اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری برنا، حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد پس از تصویب لایحه بودجه 95 کل کشور گفت: جلسه بعدی مجلس یک‌شنبه 12 اردیبهشت خواهد بود.

وی در ادامه افزود: لازم می‌دانم از رئیس مجلس، نمایندگان، همکاران در هیأت رئیسه، کمیسیون‌های تخصصی مجلس، کمیسیون تلفیق بودجه و اعضای آن، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، رئیس جمهور، اعضای هیأت دولت، فقها و حقوقدانان شورای نگهبان، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و معاونین امور مجلس وزرا و همچنین وزرا، اعضای دیوان محاسبات و مرکز پژوهش‌های مجلس، خبرنگاران و...که در جریان رسیدگی به لایحه بودجه 95 کل کشور در مجلس حضور داشته و همکاری جدی داشته‌اند، سپاسگزاری کنم. تمایل داشتیم تا در بودجه سال جاری نسبت به جامعه پرافتخار ایثارگران، جانبازان، آزادگان و رزمندگان قدم‌های بلندتری برداریم اما واقعیت این است که ما در بودجه محدودیت منابع مواجه هستیم.

وی در ادامه افزود: همچنین در حوزه‌هایی مانند فرهنگی به دلایلی که گفته شد نتوانستیم در بودجه قدم‌هایی برداریم اما امیدوارم با اجرای دقیق سیاست‌های دقیق اقتصاد مقاومتی، کشور به رشد مطلوب دست یابد و بتوانیم خدمات بهتری را ارائه کنیم.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز