آیت الله وحید خراسانی در دیدار با وزیر بهداشت:

سلام مخصوص مرا به دکتر روحانی برسانید/از خدمات دکتر ظریف و دکتر هاشمی حقا و انصافا قدردانی می کنم

۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۲۰:۳۰:۲۷
کد خبر: ۳۹۵۳۳۶
آیت الله وحید خراسانی با اشاره به خدمات دکتر هاشمی در وزارت بهداشت گفت: این وزارتخانه توفیقات بسیاری داشته که از خدمات شما حقا و انصافا قدردانی می کنم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، آیت الله وحید خراسانی امروز در دیدار با وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی با اشاره به تلاش های دولت گفت: دولت تلاش های گسترده ای انجام داده و سلام مخصوص مرا به دکتر روحانی رئیس جمهور برسانید.

وی با اشاره به خدمات دکتر هاشمی در وزارت بهداشت گفت: این وزارتخانه توفیقات بسیاری داشته که از خدمات شما حقا و انصافا قدردانی می کنم.

این مرجع تقلید به موضوع اهمیت سلامت اشاره کرد و گفت: سلامت اهم مطالب است و هر امر انسان عملا و اخلاقا متوقف به سلامت است.

آیت الله وحید خراسانی تصریح کرد: کار شما مهمترین کار است و اگر جریانی ایجاد شود که همه مردم آنچه دخیل در سلامت است را رعایت کنند، همه موضوعات درست می شود.

وی با اشاره به اهمیت درست صحبت کردن گفت: باید با دنیا با حسن کلام صحبت کرد و این دستور دین است و اسلام نیز بر این امر تاکید دارد.

این مرجع تقلید با اشاره به خدمات دکتر ظریف در وزارت امور خارجه و دکتر هاشمی در وزارت بهداشت گفت: حقا و انصافا باید از تلاش های آقای ظریف در وزارت امور خارجه و دکتر هاشمی در وزارت بهداشت قدرانی کرد و هر دو وزیر با دقت کار کرده و به رفع مشکلات می پردازند.

آیت الله وحید خراسانی همچنین به کار اطبا اشاره کرد و گفت: اطبا با افرادی سر و کار دارند که دل شکسته هستند و در میان آنها نیز افرادی هستند که از نظر مالی مشکل دارند که باید به آنها کمک کرد.

نظر شما