تابش در گفت و گو با برنا:

دستاوردهای برجام کم نبود

۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۰:۳۰:۴۹
کد خبر: ۳۹۵۶۷۴
دستاوردهای برجام کم نبود
نماینده اردکان گفت: مسلما برجام برای کشور در عرصه بین المللی اهمیت بسزایی دارد که این روزها برخی آگاهانه یا ناآگاهانه دست به تخریب دستاورد های آن زده اند.

نماینده مردم اردکان  در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا بااشاره به تخریب برجام از سوی منتقدین گفت: برجام یک توافق نامه بسیار مهم و موثر در فرآیند کشور است که آثار کوتاه مدت و بلند مدت دارد و توصیه های رهبر معظم انقلاب در آن لحاظ شده است.

وی ادامه داد: دولت نیز در راستای اجرایی شدن برجام و مشاهده آثار آن در زندگی مردم، برنامه هایی را تدوین کرده که متناسب با عمل به تعهدات کشورهای طرف مقابل باشد. به گونه ای که در جریان اجرای توافق نامه چنانچه اقدام مثبت یا منفی انجام گیرد، ایران نیز متقابلا همانگونه رفتار کند. 

وی در خصوص تاثیرات برجام نیز اظهار داشت : یکی از تاثیرات برجام این است، که ایران از کانون تهدید خارج شده و  حس امید در مردم احیا شده است. همچنین در عرصه اقتصادی نیز حضور سرمایه گذاران را مشاهده می کنیم، که دستاورد بسایر مهمی محسوب می شود.

وی درباره نقش سایر دستگاهها در اجرایی شدن برجام گفت: دولت بستر لازم را برای رفع موانع فراهم کرده است.

وی اضافه کرد: یکسری بدعهدی ها از سوی آمریکا برجام را تحت شعاع قرار داده و این اقدام برای این کشور مناسب نیست. اگر بخواهیم در مقابل بدعهدی ها مقابله به مثل کنیم، توافق هسته ای بلا اثر می شود و راهی را که مردم با پشتوانه مردم دولت پیموده اند ناموفق جلوه می کند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز