در دور دوم انتخابات خراسان رضوی؛

۲ کاندیدا در حوزه انتخابیه تربت حیدریه برای کسب یک کرسی رقابت می کنند

۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۱:۴۱:۲۵
کد خبر: ۳۹۵۸۰۴
۲ کاندیدا در حوزه انتخابیه تربت حیدریه برای کسب یک کرسی رقابت می کنند
حوزه انتخابیه تربت‌حیدریه، زاوه و مه ولات، تنها حوزه در استان خراسان رضوی است که انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در آن به دور دوم کشیده شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از تربت حیدریه، انتخابات دهمین دور مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تربت حیدریه و در دور نخست با حضور ۲۵ نامزد انتخاباتی برگزار شد که باوجود مشارکت افزون بر ۷۲ درصدی واجدان شرایط، هیچ‌یک از نامزدها موفق به کسب یک‌چهارم آرا و راه‌یابی به مجلس نشدند و انتخابات به دور دوم کشیده شد.

در دومین دور انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان تربت‌حیدریه دو تن از نامزدها که بیشترین آرای مردمی را آورده‌اند برای کسب تنها کرسی این حوزه انتخابیه در مجلس رقابت خواهند کرد.

در نخستین دور انتخابات از کل آرا به تعداد ۱۶۶ هزار و ۹۱۴ آرای مأخوذه صحیح آقایان سعید باستانی با تعداد ۳۹ هزار و۳۱۶ رأی، ابوالقاسم خسروی با تعداد ۳۱ هزار و ۲۲۷ رأی، جواد انصاری با ۲۱ هزار و  ۴۰۷ رأی، نورالله قائمی با تعداد ۱۵ هزار و ۱۷۷ رأی و شریفی نژاد ۸۱۷۸ رأی به ترتیب اول تا پنجم شدند.

در دومین دوره انتخابات دهمین دور مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخابیه سعید باستانی به‌عنوان نماینده اعتدال‌گرایان و ابوالقاسم خسروی به‌عنوان نماینده اصولگراها با یکدیگر به رقابت خواهند  پرداخت.

در حوزه انتخابیه تربت‌حیدریه، مه ولات و زاوه ابوالقاسم خسروی سهل‌آبادی به‌عنوان تنها نامزد ائتلاف اصولگرایان مطرح است و دکتر سعید باستانی نامزد اعتدال‌گرایان و حامیان دولت که از سوی اصلاح‌طلبان نیز حمایت می‌شود در مرحله دوم با کاندیدای اصولگرایان جبهه پایداری رقابت خواهد کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز