بدهکاران، طلبکار شدند؛

دولتی که خزانه آمریکا را با نفت ایران پُر کرد حالا مدعی شده است/ محاکمه پیشکش، لااقل عذرخواهی کنید

۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۰۷:۱۱:۴۸
کد خبر: ۳۹۶۴۳۶
دولتی که خزانه آمریکا را با نفت ایران پُر کرد حالا مدعی شده است/ محاکمه پیشکش، لااقل عذرخواهی کنید
پس از اجرایی شدن برجام و ثبت این موفقیت در کارنامه دولت تدبیر و امید، کسانی که دست شان از بیت المال کوتاه شده بود به تقلا افتادند و از هر وسیله ای برای ایجاد فضای یاس و ناامیدی در کشور استفاده کردند تا شاید بتوانند برجام را به شکست بکشانند و دوباره بتوانند از فضای گل آلود و بازگشت تحریم های ظالمانه منتفع شوند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، دولت احمدی نژاد با نفت 140 دلاری به جای اینکه قطار کشور را روی ریل توسعه و پیشرفت حرکت دهد خزانه آمریکا را از دلارهای نفتی ایران پر کرده است و با وجود این درآمد بی سابقه در کشور رشد اقتصادی منفی شد و تورم 45 درصد رسید.

شمس الدین حسینی وزیر اقتصاد دولت دهم پس از اعلام خبر توقیف دارایی های ایران توسط دادگاهی در آمریکا به جای اینکه پاسخ دهد که چرا پول نفت ایران در کشور مزدور آمریکا(به قول خودشان) بوده است با فرافکنی و فرار به جلو دولت یازدهم را مورد سوال قرار داده است.

حسینی تاکید کرده که سابقه آمریکا در دشمنی با ایران روشن است و این کشور به تعهدات خود عمل نمی کند و قطعا این رویه در مورد برجام هم صدق می کند و آنها نمی گذارند برجام به نتیجه برسد.

حال سوال اینجاست که آقای حسینی که دشمنی آمریکا را با پوست و استخوان خود حس کرده  و همچنین استادی در زمینه اقتصاد است! چرا  با علم به انی دشمنی دیرینه و با وجودیکه می دانست آمریکا کشور متعهدی نیست در زمین دشمن سرمایه گذاری پر ریسک انجام داده است.

وزیر اقتصاد دولت احمدی نژاد از دولت یازدهم خواسته است به صراحت اعلام کند موضعش در قبال حکم دادگاه آمریکایی چیست؟ البته حسینی یا مواضع دولتیان را نشنیده یا دوست نداشته که بشنود زیرا معاون اول رییس جمهوری و همه کسانی که در دولت در این مورد حرف زده اند با عنوان سرقت اموال ایران از آن یاد کرده اند و قطعاً همانگونه که در این دو سال تلاش کردند باز هم برای احقاق حقوق مردم ایران از همه ظرفیت های خود استفاده می کنند.

حال جای بدهکار و طلبکار عوض شده  غافل از اینکه  آقای حسینی باید سوال های بسیاری را پاسخ دهد نه اینکه پرسشگری کند. وزیر اقتصاد دولت احمدی نژاد پاسخ دهد با آن همه سرمایه و درآمد چرا تورم 45 درصد بود؟ حسینی بگوید چرا پروژه های عمرانی کشور نیمه تمام مانده اند؟ او بگوید چرا رشد اقتصادی منفی شد؟ چرا حتی یک شغل در کشور ایجاد نشد؟ وزیر اقتصاد دولت احمدی نژاد پاسخ دهد که به چه وسیله ای و چگونه پول نفت ملت ایران سر از ترکیه، مالزی، کانادا و آمریکا درآورده است؟ حسینی به  مردم بگوید زنجانی ها و امثالهم چگونه میلیاردها دلار سرمایه های مردم را از کشور خارج کرده اند؟

دولت یازدهم در دو سال گذشته بیشترین انرژی خود را برای جبران بی تدبیری های دولت احمدی نژاد صرف کرده اما دولت گذشته، وزیر اقتصاد و حامیان آن به جای پاسخگویی به مردم با حمایت رسانه های خاص کاری جز حمله به دولت یازدهم و بی ارزش کردن دستاوردهای آن نکرده اند.

حسن روحانی و دولتش با کمک کارشناسان و حمایت مردم و رهبری و با استفاده از وزرای متخصص حق ملت ایران را پس می گیرند و در برابر هیچ قدرتی کوتاه نمی آیند و همانند مذاکرات هسته ای که برای احقاق حقوق ملت در برابر قدرت های جهان از پا ننشستند و آنها را مجبور به کوتاه آمدن از ظلم های چند سال گذشته و پذیرفتن حق مردم ایران در مورد هسته ای کردند باز هم این کار را خواهند کرد و از همه ظرفیت های خود استفاده می کنند با این وجود بهتر است کسانی که پول ملت را کادوپیچ کرده و به آمریکا فرستاده اند به جای طلبکاری از دولت و ملت به این اشتباه نابخشودنی پاسخ دهند و اگر محاکمه نمی شوند لااقل از محضر ملت ایران عذرخواهی کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز