وزیر دفاع:

کارگران پایه و سرمایه اصلی صنعت دفاعی کشورند

۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۲:۴۲:۱۹
کد خبر: ۳۹۶۸۶۸
کارگران پایه و سرمایه اصلی صنعت دفاعی کشورند
وزیر دفاع با بیان اینکه صنعت دفاعی کشور نیز امروز مرهون کار، تلاش و زحمات بی دریغ کارگران و صنعت گران این حوزه مهم و راهبردی است، گفت: دستاوردهای سترگ وزارت دفاع در حوزه های موشکی، هوایی، زمینی و دریایی حاصل دست رنج، همت و همیت صنعتگران و کارگران صنعت دفاعی است که با عشق و ایمان و دانش و فناوری نیازمندی بخش های مختلف دفاعی را به شایستگی تامین می‌کنند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، سردار سرتیپ پاسدار دکتر حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بمناسبت هفته کارگر در جمع کارکنان وزارت دفاع طی سخنانی از کارگران و صنعت گران زحمت کش در حوزه های مختلف صنعتی، کشاورزی، خدماتی بعنوان پایه و سرمایه اصلی صنعت و تولید کشور یاد کرد و گفت: همت ،پشتکار، مهارت، مقاومت ، اقدام و عمل کارگران ایران اسلامی تضمین کننده پیشرفت و تعالی و تحقق بخش سند چشم انداز بیست ساله کشور است.

دهقان با گرامیداشت یاد و خاطره مجاهدت ها، رشادت ها و ایثار خیل عظیم کارگران در صحنه های گوناگون انقلاب اسلامی به ویژه هشت سال دفاع مقدس افزود: کارگران در آن دوران حماسی نه تنها در عرصه کار و تولید بلکه در عرصه رزم و جهاد در خطوط مقدم نبرد با تقدیم هزاران شهید و جانباز نقشی بی بدیل در رهایی کشور از اشغال متجاوزان بعثی ایفاء کردند.

وزیر دفاع با بیان اینکه صنعت دفاعی کشور نیز امروز مرهون کار، تلاش و زحمات بی دریغ کارگران و صنعت گران این حوزه مهم و راهبردی است، تصریح کرد: دستاوردهای سترگ وزارت دفاع در حوزه های موشکی، هوایی، زمینی و دریایی حاصل دست رنج ، همت و همیت صنعتگران و کارگران صنعت دفاعی است که با عشق و ایمان و دانش و فناوری نیازمندی بخش های مختلف دفاعی را به شایستگی تامین می‌کنند.

سردار دهقان، توجه به نیازها و دغدغه های این قشر عزیز و عزتمند را بسیار حائز اهمیت و ضروری توصیف کرد و گفت: رفع دغدغه ها و ارتقا منزلت و معیشت کارگران از اولویت های اصلی دولت خدمت گذار به شمار می‌رود.

وزیر دفاع تاکید کرد: امروز شریان‌های اقتصادی کشور نیازمند کار مضاعف و تلاش بی وقفه کارگران و صنعت گران توانمند این مرزو بوم است و ما با همه وجود خدمات و زحمات آنان را ارج نهاده، قدردان آنان هستیم.

سردار دهقان گفت: اقتصاد درون زا، مولد و پویا با دستان توانمند و تلاش کارگران ایرانی شکل می گیرد.

وزیر دفاع در پایان با تبریک روز کارگر به همه کارگران خدوم و زحمتکش ایران اسلامی تاکید کرد :در مجموعه عظیم وزارت دفاع و صنایع وابسته، کارگران و صنعت گران نقش آفرین، نیروبخش قدرت دفاعی و تحکیم بخش اقتدار ملی هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز