نعمتی در گفت‌وگو با برنا:

اشتباهات دولت احمدی‌نژاد به سرمایه‌گذاری در آمریکا خلاصه نمی‌شود

۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۰۸:۵۸:۲۷
کد خبر: ۳۹۶۹۳۱
اشتباهات دولت احمدی‌نژاد به سرمایه‌گذاری در آمریکا خلاصه نمی‌شود
نعمتی گفت: دولت احمدی نژاد اشتباهات فراونی داشته است و فقط مسئله سرمایه گذاری در آمریکا نبوده است، فروش سهام شرکت های بزرگ و در آمد 8 میلیاردی آن از یاد نرفته ولی ما نباید ادامه دهنده آن اشتباهات باشیم.

ماجرای غرامت  2 میلیارد دلاری و بلوکه شدن آن توسط آمریکا بر آن شد بهانه ای برای حمله مجدد دلواپسان به برجام شد، آنان براین باورند که این اتفاق پس از توافق هسته ای حکایت از ناکارآمدی برجام در رویکرد آمریکا نسبت به ایران و اموال بلوکه شده در آن کشور دارد که به هر ترتیبی مانع دسترسی ایران به آن می شود.

ولی دلواپسان با این هجمه ها در حال سرپوش گذاشتن به خطای بزرگ دولت مطبوع خود هستند زیرا هنوز معلوم نیست چرا با وجود دشمنی با امریکا در آن کشور سرمایه گذاری کرده اند.

بهروزنعمتی منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا؛  در همین مورد و خطای بزرگ دولت احمدی نژاد گفت: دولت در آن زمان اشتباهات فراونی داشته است، فقط این مسئله نبوده است، فروش سهام شرکت های بزرگ و در آمد 8 میلیاردی آن از یاد نرفته ولی ما نباید ادامه دهنده آن اشتباهات باشیم و باید به صورت فعال نسبت به این مورد واکنش و عکس العمل نشان دهیم تا ادامه پیدا نکند.

وی در مورد اینکه چرا نمایندگان از خرید چینین اوراقی با این مبلغ هنگفت بی اطلاع بودند و آن را مورد بررسی قرار نداده اند  اظهار داشت:  در دولت قبل چندین بار از این اتفاقات افتاد متاسفانه هنگامی که استیضاح رییس جمهور مطرح می شد مسکوت ماند، اما در همان زمان هم تعدادی از نمایندگان خواستار پیگیری شدند که به هر حال این مساله اتفاق نیفتاد.

نعمتی خاطر نشان کرد: ما باید از حق و حقوق خودمان دفاع کنیم، فکر می کنم مجموعه حقوقی ما رفتار صحیحی تا کنون داشته است و با توجه به شناختی که از تیم دیپلماسی کشور دارم می دانم که با جدیت موضوع  را پیگیری خواهند کرد.

 

نظر شما