با صدر بیانیه‌ای از سوی حزب مردم سالاری اعلام شد؛

دهم اردیبهشت تکمیل طرح «خانه تکانی مجلس» است

۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۲۱:۰۹:۰۵
کد خبر: ۳۹۷۰۲۳
دهم اردیبهشت تکمیل طرح «خانه تکانی مجلس» است
حزب مردم‌سالاری با انتشار بیانیه‌ای، ضمن تاکید بر اهمیت حضور مردم در مرحله دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و رای به کاندیداهای لیست اصلاح‌طلبان در سراسر کشور، نکاتی را درباره انتخابات یادآور شد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، متن کامل بیانیه حزب مردم‌سالاری بدین شرح است:

مرحله دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، در شرایطی در روز جمعه هفته جاری دهم اردیبهشت ماه 1395 برگزار می‌شود که در مرحله اول، مردم ایران حماسه‌ای بزرگ آفریدند و با حضور گسترده در انتخابات، عزم و اراده خود را برای تشکیل مجلسی متفاوت از مجلس گذشته به منصه ظهور رساندند. اکنون، تکمیل حماسه مردم در انتخابات هفتم اسفند 94، منوط به حضور جدی و پرشور در مرحله دوم انتخابات، در حوزه‌هایی است که انتخابات در آنها به مرحله دوم کشیده شده و با توجه به عدم تعیین تکلیف 68 کرسی مجلس دهم- نزدیک به یک چهارم کرسی‌های مجلس- حضور مردم در مرحله دوم انتخابات می‌تواند نقش تعیین‌کننده‌ای در تشکیل مجلسی مقتدر داشته باشد. طبیعتا نمایندگان مردم، هر چقدر با رای بالاتری به مجلس راه یابند، مجلس به عنوان عصاره فضایل ملت، از اقتدار بیشتری برخوردار خواهد بود و در تحقق مطالبات مردم بهتر می‌تواند نقش‌آفرینی کند.

در این میان، انتظار می‌رود نامزدهای انتخاباتی، با درک و شعور سیاسی- اجتماعی مردم، برخورد صادقانه‌ای داشته باشند و با پرهیز از هرگونه برخورد تخریبی، تبلیغات انتخاباتی خود را در نهایت آرامش انجام دهند تا مشارکت حداکثری مردم توام با آرامش وامنیت رقم بخورد و انتخاباتی پرشور و شعور را در سراسر حوزه‌های انتخابیه شاهد باشیم. کما این که مسوولان اجرایی و نظارتی نباید ذره‌ای از حق‌الناس بودن رای مردم کوتاهی ورزند بدون شک با توجه به این که اصلاح‌طلبان، در مرحله دوم انتخابات نیز برای حوزه‌های انتخابیه سراسر کشور، کاندیداهای مورد نظر خود را معرفی کرده‌اند و لذا انتظار می‌رود در ادامه اراده و عزم جدی مردم برای خانه تکانی مجلس و با عنایت به الگویی که مردم شریف تهران در مرحله اول انتخابات آفریدند و مطابق آن به کل فهرست اصلاح‌طلبان رای دادند، مردم در سایر حوزه‌های انتخابیه در سراسر کشور نیز با نهایت شور و شعف علاوه بر مشارکت حداکثری  در مرحله دوم انتخابات، به کاندیداهای اصلاح‌طلب رای دهند تا شاهد تشکیل مجلسی متفاوت و کارآمد باشیم. ما باور داریم مردم با درک عمیق از موقعیت فعلی کشور، حماسه هفتم اسفند را در روز دهم اردیبهشت تکمیل می‌کنند و با رای به کاندیداهای اصلاح‌طلب در سراسر کشور، به تشکیل مجلسی مقتدر و کارآمد با هدف تحقق مطالبات مردم، یاری می‌دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز