دیدار حجت الاسلام والمسلمین شهیدی با سید حسن نصرالله

۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۰۸:۱۳:۲۳
کد خبر: ۳۹۷۶۴۶
دیدار حجت الاسلام والمسلمین شهیدی با سید حسن نصرالله
معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با دبیرکل حزب الله لبنان دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش گروه سیاست خارجی و بین الملل  خبرگزاری برنا؛ حجت الاسلام والمسلمین شهیدی در یک دیدار 3 ساعته با سید حسن نصرالله بر ادامه راه مقاومت تأکید کرد و گفت: راه مقاومت اسلامی لبنان تنها راه پیروزی است و سیاست جمهوری اسلامی حمایت از این راه مقدس است. شهدای اسلام نیز این مسیر را برگزیدند و حمایت از اهداف مقاومت پیروی از شهدا است.

معاون رییس جمهور با تأکید بر ضرورت شناخت دشمن اصلی جهان اسلام ادامه داد: دشمن اصلی رژیم صهیونیستی است و مبارزه با جریان‌های تکفیری تروریستی نیز در ادامه مبارزه با این رژیم غاصب است زیرا اهداف این رژیم با ایجاد و رشد جریان‌های تکفیری تأمین شده است.

وی در ادامه با تمجید از نقش مقاومت اسلامی لبنان در مبارزه با گروه‌های تکفیری تروریستی خاطرنشان کرد: علی رغم خواست برخی حکام در منطقه جریان مقاومت اسلامی در لبنان امروز به الگو تبدیل شده است و تجربه ملت در اخراج نیروهای رژیم اشغالگر صهیونیستی از خاک لبنان یک پیروزی بزرگ و عبرت آموز است.

دبیرکل حزب الله لبنان نیز در این دیدار با تشکر از جمهوری اسلامی ایران به دلیل حمایت‌های بی شائبه از جریان مقاومت تأکید کرد: ایجاد گروه‌های تکفیری موجب شده که اسلام در معرض خطر قرار گیرد چون این گروه‌ها برای تقسیم و تضعیف دنیای اسلامی، ایجاد و تقویت شدند ولی این نکبت، گریبان حامیان آن و آنان که چنین چیزی را ساخته‌اند، خواهد گرفت.

سید حسن نصرالله رژیم صهیونیستی را دشمن بزرگ دنیای اسلام خواند و گفت: نباید خطر رژیم اشغالگر اسرائیل را به فراموشی سپرد و تنها گزینه دنیای اسلامی برای مبارزه با دشمنان ادامه راه مقاومت است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز