تابش در گفت و گو با برنا:

اقبال به لیست اصلاح‌طلبان و اعتدالیون در دور دوم انتخابات امیدوارکننده است

۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۰۹:۰۸:۵۴
کد خبر: ۳۹۷۶۶۲
اقبال به لیست اصلاح‌طلبان و اعتدالیون در دور دوم انتخابات امیدوارکننده است
نماینده اردکان تاکید کرد: آقای دکتر عارف در ساعات پایانی جلساتی را برگزار می کنند و همین استقبال موید آن است که اقبال نسبت اصلاحات و اعتدالیون در حوزه های انتخابی در دور دوم، امیدوار کننده است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، محمدرضا تابش در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی این خبرگزاری درباره اهمیت دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: دور دوم انتخابات در شکل گیری و اداره مجلس توسط فراکسیون های مختلف تعیین کننده خواهد بود. در دور اول علیرغم رد صلاحیت ها با حمایت مردم توانستیم توفیق خوبی را در بسیاری از استان ها و قطب های جمعیتی به دست آوریم.

وی در ادامه افزود: من فکر می کنم، پیام محبت مردم  و حضور گسترده و تاثیرگذار آنها در دور اول انتخابات به مکان های دور دست رسیده و یک موجی از آگاهی، بیداری و مسوولیت پذیری در مردم احیا شده است. امیدواریم حضور اصلاح طلبان و اعتدالیون به حدی برسد که برای تصدی مسوولیت های مختلف در مجلس قابل قبول باشد.

تابش درباره اهمیت 68 کرسی در دور دوم انتخابات بیان کرد: در دور دوم انتخابات هر جناحی که تعداد راه یافتگانش به مجلس بیشتر باشد، قطعا در ایفای مسئولیت در مجلس دهم تاثیرگذار خواهد بود.

نماینده اردکان در پاسخ به این سوال که آیا شهرستانها مانند تهران به لیست امید رای خواهند داد، گفت: شرایط در تهران با سایر حوزه ها تفاوت دارد. در حوزه های کوچک، مسایل قومیتی، ارتباطات کارکردها مدنظر قرار می گیرد. در حال حاضر، حمایت گسترده ما از اصلاح طلبان و اعتدالیون در دور اول به مراکز استان های کوچک تر هم رسیده و جلساتی که آقای دکتر عارف در ساعات پایانی برگزار می کنند،  تعداد زیادی از مردم شرکت می کنند و همین استقبال موید آن است که اقبال نسبت اصلاحات و اعتدالیون در حوزه های انتخابی در دور دوم خوب است و امیدواریم همین اقبال منجر به نتیجه شود و کاندیداهای بیشری بتوانند به مجلس ورود کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز