بیانیه انجمن‌های اسلامی تبریز؛

غوغاسالاری در لباس دانشجویی محکوم است

۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۵:۱۵:۳۲
کد خبر: ۳۹۸۰۱۱
غوغاسالاری در لباس دانشجویی محکوم است
انجمن‌های اسلامی تبریز طی بیانیه ای اتفاقات روز گذشته و بر هم زدن سخنرانی یکی از نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی را محکوم کردند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، متن بیانیه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

جناب اقای دکتر انگجی

ریاست محترم دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز

سلام علیکم

با استعانت از ذات اقدس الهی و با احترام به آن مقام عالی به استحضار می رساند  اتفاقات اخیر در برنامه انجمن اسلامی دانشجویان واحد تبریز، ما را بر آن داشت تا در مقابل این حرکت ناگوار که متاسفانه اولین حرکت از این طیف و گروه در کشور نبوده و در برنامه های مختلف ازجمله شیراز و مشهد و ... با این گونه حرکات که مخالف با اصل انقلاب و ارزش های جمهوری اسلامی ایران است ، احساس مسئولیت کرده و نامه ای را خدمت حضرتعالی تنظیم نماییم.

جنابعالی مستحضرید که در رگ های جنبش دانشجویی عدالت طلبی، آرمان خواهی، آزادی در اندیشه در جریان است و همواره این سخن امام همام که "اظهار عقیده آزاد است" را سرلوحه خود قرار داده است .حال چه شده است عده ای در لباس دانشجو این اصول را زیر پا گذاشته و با غوغا سالاری و تمامیت خواهی حرمت مقدس دانشگاه را دچار خدشه بکنند. این جریان خطرناکی که قلب انقلاب را هدف گرفته در چهره ای ظاهر شده است که سنگ امام و انقلاب را بر سینه می زنند ولی از تبار همان ترسوهای دیروزی هستند که بر سینه امام و انقلاب سنگ می زدند که اگر امروز با این افراد برخورد نشود ضربه ی اصلی آن  فردا به جامعه انقلابی خواهد بود.

لذا از حضرتعالی خواستار برخورد قاطع و سریع با این افراد و تامل در بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند:"بارها به مسولین و کسانی که می توانند جلوی این چیز ها را بگیرند، تذکر داده ام." هستیم.

ضمن حمایت از دوستان انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد تبریز،  بابت اتفاقات رخ داده ابراز همدردی و همراهی کرده و به دوستانمان در انجمن اسلامی دانشجویان واحد تبریز می گوییم که ما با آن سه قطره خون اهورایی عهد بسته ایم که دانشگاه محل قاصدان آزادی و آزداگی است و اجازه نخواهیم داد جولانگاه عده ای اقتدارگرا و دانشجو نما شود و در اصلاح این مسیر هر روز استوارتر خواهیم بود.

قبلا از عنایات حضرتعالی کمال امتنان را داریم.

انجمن اندیشه دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد

انجمن  اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی کاشمر

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه ازاد اسلامی آیت الله آملی

انجمن اسلامی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد

انجمن اسلامی دانشجویی دانشگاه آزاداسلامی ارومیه

نظر شما