وزیر کشور در پاسخ به برنا:

برای گشت نامحسوس هیچ هماهنگی با وزارت کشور نشد

۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۰۸:۲۹:۱۲
کد خبر: ۳۹۸۴۳۴
برای گشت نامحسوس هیچ هماهنگی با وزارت کشور نشد
رحمانی فضلی گفت: برای گشت نامحسوس باید با وزارت کشور هماهنگی های لازم شکل می گرفت که تا به امروز چنین امری صورت نگرفته است. آنچه مسلم است، این موضوع باید در شوراهای عالی امنیت ملی و اجتماعی بررسی شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا مستقر در وزارت کشور، رحمانی فضلی وزیر کشور  در پاسخ به سوال خبرنگار سیاسی این خبرگزاری در مورد پرونده گشت نامحسوس و مراحل آن گفت: در این مورد باید با وزارت کشور هماهنگی های لازم شکل می گرفت که تا به امروز چنین امری صورت نگرفته است. آنچه مسلم است، این موضوع باید در شوراهای عالی امنیت ملی و اجتماعی بررسی شود و بخش دیگر آن نیازمند همکاری تمامی دستگاها ، قوه قضایه و صدا سیما است.

وی درخصوص اجرایی شدن این طرح و حواشی پیرامون آن اظهار داشت: اصل طرح این مسئله چیز دیگری بود و آموزش و استخدام 7000 نیرو از سوی وزارت کشور دروغ است.

وی تاکید کرد: هیچ فردی  خارج از نیروی انتظامی استفاده نشده است، بلکه این افراد نیروهای خود  ناجا هستند که در شیفت استراحت قرار دارند و از آنها خواسته شده در عرصه های مختلف اجتماعی هر گونه تخلفی اعم از شرارت، باجگیری، سرقت و درگیری را گزارش بدهند. همچنین از این اشخاص  خواسته شده در عرصه عفاف و حجاب تخلفاتی که صورت می گیرد را اطلاع دهند.

وی خاطر نشان کرد: طرح این مسئله از ابتدا ناقص و نامناسب بوده و من اطمینان می دهم این نیروها به صورت مستقیم در زندگی خصوصی مردم دخالت نمی کنند.

نظر شما