سخنگوی وزارت کشور:

چاپ ۱۹ میلیون تعرفه برای مرحله دوم انتخابات/ ۱۵ هزار و ۳۳۴ صندوق در نظر گرفته شد

۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۰۸:۵۴:۰۰
کد خبر: ۳۹۸۴۴۱
چاپ ۱۹ میلیون تعرفه برای مرحله دوم انتخابات/ ۱۵ هزار و ۳۳۴ صندوق در نظر گرفته شد
حسینعلی امیری گفت: در دومین مرحله از دهمین دوره انتخابات 17 میلیون نفر واجد شرایط داریم که حدود 19 میلیون تعرفه برای این تعداد چاپ و آماده شده‌ است.

به گزارش خبرنگار سیاسی برنا مستقر در وزارت کشور، حسینعلی امیری سخنگو وزارت کشور در جمع خبرنگاران در خصوص احتمال سوء‌استفاده از مازاد تعرفه‌ها گفت: اگر فرآیند انتخابات را نگاه کنیم بخش‌های مختلف نظارتی اعم از نماینده فرماندار، شورای نگهبان و نماینده کاندیداها وجود دارد که با توجه به این نظارت‌ها و همچنین اوصافی که در نظام انتخاباتی ما وجود دارد امکان سوء‌استفاده از تعرفه‌ها بسیار پایین است.

سخنگوی وزارت کشور گفت: در صورتی که از این 19 میلیون تعرفه تعدادی باقی بماند صورت جلسه می‌شوند و در داخل صندوق‌های همان شعبه اخذ رأی بایگانی می‌شوند.

وی با بیان اینکه یکی از اعضای ستاد انتخابات وزارت کشور، معاون انتظامی امنیتی وزیر کشور است که با مجموعه‌های امنیتی، انتظامی و اطلاعاتی کار می‌کند، افزود: وی در جلسه دیروز ستاد انتخابات وزارت کشور آخرین گزارش‌ها را از لحاظ امنیتی ارائه کرد و دستگاه‌های امنیتی در همه مناطق حضور و اشراف کامل دارند و ما با هیچ مشکلی مواجه نیستیم.

امیری افزود: در مناطق دور افتاده و صعب‌العبور برای اینکه از همه آحاد مردم در انتخابات شرکت کنند، صندوق‌های سیاری را ارسال کردیم و همچنین تعدادی بالگرد هم استفاده می‌کنیم.

سخنگوی وزارت کشور خاطرنشان کرد: 15 هزار و 334 صندوق اخذ رأی داریم که بخشی از آنها به صورت ساده و بخشی هم به شکل سیار در پادگان‌ها و مناطق صعب‌العبور استفاده می‌شوند.

امیری با اشاره به اینکه از شهروندان تقاضا می‌کنیم که رأی خود را در همان شعبه‌ای به صندوق بیاندازند که در مرحله اول این کار را انجام داده‌اند، تأکید کرد: رأی اولی‌ها در هر حوزه‌ای می‌توانند رأی دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز