ابوترابی فرد در نطق پیش از دستور:

مصادره دارایی‌های ایران تهدیدی جدی علیه نظم بین‌الملل است

۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۰۸:۳۵:۲۵
کد خبر: ۳۹۹۱۵۳
مصادره دارایی‌های ایران تهدیدی جدی علیه نظم بین‌الملل است
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی اقدام اخیر دادگاه های داخلی آمریکا در مصادره ۱/۸ میلیارد دلار دارایی بانک مرکزی ایران را تهدیدی جدی علیه نظم و حقوق بین الملل دانست.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، محمد حسن ابوترابی فرد در نشست علنی امروز یکشنبه مجلس شورای اسلامی، در نطق پیش از دستور، افزود: اقدامات اخیر دادگاه های داخلی آمریکا در صدور آرای بی پایه، بی منطق و غیراصولی علیه دارایی های جمهوری اسلامی ایران از جمله رای اخیر برای مصادره یک و هشت دهم میلیارد دلار دارایی بانک مرکزی به راستی تهدیدی جدی علیه نظم و حقوق بین الملل است.

این نماینده مردم در مجلس نهم، تصریح کرد: کنگره آمریکا به همراه دیگر قوای این کشور گمان می کنند در عصر حجر زندگی می‌کنند و می‌توانند با تکیه بر قدرت نظامی خویش منافع ملت ها را به نفع منافع نامشروع خویش مصادره کنند، روند رسیدگی قضایی که به صدور این حکم خارج از همه ضوابط و مقررات بین المللی انجامید در همه مراحل جعلی و ساختگی و غیر مستند و به وضوح در حکم یک اقدام متخلفانه بین المللی است.

وی تاکید کرد: ملت بزرگ ایران در برابر این اقدام خارج از همه ضوابط و مقررات و قوانین بین المللی دستگاه قضایی، کنگره و مسئولان آمریکا، با همه قدرت خواهد ایستاد؛ قوای سه گانه و مجلس شورای اسلامی از تمام ظرفیت خویش برای استیفای حقوق ملت عزیز ایران استفاده خواهد کرد.

ابوترابی فرد یادآور شد: رژیم آمریکا بداند همانگونه که در همه عرصه‌های تقابل با جمهوری اسلامی طعم تلخ شکست را تجربه نموده است در این عرصه هم شکست تلخی را تجربه می کند و ملت بزرگ ایران حقوق خویش را به زیباترین شکل ممکن استیفا خواهند نمود و مشتی دیگر بر دهان یاوه گویان و نظام غیرعادلانه آمریکا خواهند کوبید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز