پیام حجت الاسلام شهیدی به مناسبت روز معلم

۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۰۹:۴۸:۴۷
کد خبر: ۳۹۹۲۲۷
پیام حجت الاسلام شهیدی به مناسبت روز معلم
نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران به مناسبت روز معلم و شهادت شهید مطهری پیامی را صادر کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، متن پیام حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی شهیدی به این شرح است:

بسمه تعالی

دوازدهم اردیبهشت ماه برابر با روز معلم و سالروز شهادت شهید مطهری بزرگ مردی که نام او نماد مجاهدت بی وقفه در عرصه تعلیم و تربیت است را گرامی می داریم. به یقین معلمی میراث گرانقدر انبیاست و پاسداشت مقام با فضیلت آن بر همه اهل فضل و فرهنگ و آنان که گلی از این بوستان به یادگار برده اند فریضه ای متعالی است.

و چه نیکو در این روز، طهارت رفتار؛ مجاهدتی بر پایه دانش، ایثار و شهادت در هم آمیخته و زمزمه محبت معلمی، آراستگی به اخلاق پیامبری، مشعلی فرا راه هدایت بشریت فروزان ساخته است.

به پاس قدر نهادن به مقام ارجمند معلم و استاد، نکوداشت منزلت مجاهدان عرصه دانش و ایثارگران میدان جهاد و شهادت؛ این روز شکوهمند را به تمامی معلمان، اساتید و دانشوران، و بویژه به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران که کانون حیاتشان مکتبی ارزشمند بوده که دانش آموختگان آن شهیدان و ایثارگرانی بوده اند که امنیت، سرافرازی و پیشرفت این مرز و بوم وامدار آنان است، تهنیت و تبریک عرض می نمایم.

دوام و بقای نظام مقدس جمهوری اسلامی را در سایه تداوم راه این معلمان و دانش آموختگان راستین مکتب انسان سازی از خداوند عالم مسألت دارم.

سید محمدعلی شهیدی

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز