رکن الدین جوادی:

۳۸ قرارداد برای ساخت تجهیزات صنعت نفت به امضا رسیده است

۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۱۲:۳۶:۳۰
کد خبر: ۴۰۱۶۱۵
۳۸ قرارداد برای ساخت تجهیزات صنعت نفت به امضا رسیده است
مدیرعامل شرکت ملی نفت گفت: برای ساخت 10 قلم گروه کالایی، 100 قرارداد منعقد می شود که هم اکنون 38 قرارداد آن برای ساخت کالاهای استراتژیک و تجهیزات درون چاهی و دیگر تجهیزات صنعت نفت امضا شده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری برنا، رکن الدین جوادی در همایشی که در حاشیه  از نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی برگزار شد، گفت: در این دوره از نمایشگاه حضور شرکت های خارجی به 64 درصد افزایش پیدا کرده است، همچنین تعداد پاویونهای خارجی در این دوره از نمایشگاه 90 درصد افزایش یافته است.

جوادی با بیان این که صنعتگران داخلی با کوله باری از تجربیات در نمایشگاه نفت امسال حضور پیدا کرده اند، به بازدید خود از 200 شرکت خارجی اشاره کرد و افزود: ایران امروز با گذشته بسیار متفاوت است و سیاستگذاری نظام بخصوص وزارت نفت با چارچوبهایی که وزیر نفت آن را مشخص کرده در جهت حمایت از صنایع داخلی در کنار شرکتهای خارجی است.

مدیرعامل شرکت ملی نفت با بیان این که شرکتهای خارجی به این موضوع که تنها در صورتی می توانند در ایران حضور داشته باشند که اقدام به سرمایه گذاری و مشارکت با شرکتهای ایرانی و انتقال فناوری کنند، اظهار کرد: شرکتهای خارجی به این واقعیت رسیده اند که شرکتهای داخلی، قدمهای خوبی در این سالها در بخش ساخت تجهیزات صنعت نفت برداشته اند.

جوادی ساخت 10 قلم گروه کالایی تجهیزات صنعت نفت و قراردادهای توسعه دانش بنیان و حضور دانشگاهها را دو بحث مهم این دوره از نمایشگاه عنوان و خاطرنشان کرد: برای ساخت 10 قلم گروه کالایی، 100 قرارداد منعقد می شود که هم اکنون 38 قرارداد آن برای ساخت کالاهای استراتژیک و تجهیزات درون چاهی و دیگر تجهیزات صنعت نفت امضا شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز