با رأی موافق نمایندگان؛

اصلاحیه قانون سنجش مجدد به کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ارجاع شد

۱۳۹۵/۰۲/۲۱ - ۰۸:۴۷:۰۸
کد خبر: ۴۰۳۰۳۰
اصلاحیه قانون سنجش مجدد به کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ارجاع شد
نمایندگان مجلس با توجه به وجود برخی ابهامات درطرح اصلاح قانون سنجش و پذیرش دانشجو در دانشگاه ها، این طرح را برای دومین بارجهت اصلاح به کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ارجاع دادند.
به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، نمایندگان در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی، در جریان بررسی طرح اصلاح قانون سنجش و پذیرش دانشجو در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی به علت برخی ابهامات در بندهای ماده واحده، این طرح را با 124موافق، 43 مخالف، 5 ممتنع، از مجموع 217 نماینده حاضر در جلسه برای دومین بار جهت اصلاح بیشتر به کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس ارجاع دادند.

در نشست علنی امروز مجلس و در جریان بررسی بندهای ماده واحده طرح اصلاح قانون سنجش و پذیرش دانشجو در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی، برخی از نمایندگان به تبصره 7 ماده واحده این طرح که در رابطه با تأثیر سوابق تحصیلی تنها برای سال 1395 بود ایراد گرفتند.

لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به موضوعات و ایرادات مطروحه گفت: در این رابطه نمی توان تنها تأثیر سوابق تحصیلی را برای یک سال ملاک موضوع پذیرش قرار داد از این رو باید این ابهامات بار دیگر به کمیسیون آموزش ارجاع داده شده تا مورد بررسی و اصلاح قرار گیرد.

براساس تبصره 7 ماده واحده طرح مذکور که از سوی نمایندگان مورد ایراد و ابهام قرار گرفته، تأثیر سوابق تحصیلی برای سال 1395 به صورت مثبت خواهد بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز