معاون امنیتی وزیر کشور:

دستگاه‌ها حمله به میرمحمود موسوی را با جدیت پیگیری می‌کنند

۱۳۹۵/۰۲/۲۱ - ۱۳:۲۹:۲۵
کد خبر: ۴۰۳۲۷۵
دستگاه‌ها حمله به میرمحمود موسوی را با جدیت پیگیری می‌کنند
معاون امنیتی وزیر کشور با اشاره به پیگیری های صورت گرفته درخصوص حمله به میرمحمود موسوی از جدیّت نیروی انتظامی، استانداری تهران و وزارت اطلاعات در پیگیری این موضوع خبر داد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، سردار حسین ذوالفقاری در حاشیه جلسه ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی در حرم امام در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت پیگیری حمله به میرمحمود موسوی گفت: در ساعات اولیه و بنابه دستور وزیر کشور نیروی انتظامی و استانداری تهران با انجام برنامه ریزی های لازم کار پیگیری را آغاز کردند.

وی ادامه داد: همچنین همکاران وزارت اطلاعات در حال پیگیری این موضوع هستند که این اتفاق تصادفی رخ داده یا خیر که البته با شناسه هایی که از مضروب در اختیار همکارانمان قرار گرفته است، در مجموع اطلاعات بیشتری به دست آمده و امروز صبح نیز همکارانمان در نیروی انتظامی از جدیت نیروی انتظامی در پیگیری این رویداد کمک گفتند.

معاون امنیتی وزیر کشور در بخش دیگری با اشاره به پیش بینی های صورت گرفته برای برگزاری مراسم امام خمینی اظهار کرد: در حوزه نیازهای بالگردی و همچنین ابعاد مربوط به امنیت مراسم برنامه ریزی های لازم صورت گرفته و بخش های مختلف را تحت کنترل قرار می دهیم تا در نهایت مراسم به بهترین شکل و در امنیت کامل برگزار شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز