امروز؛

ظریف با رئیس جدید مرکز اطلاعات سازمان ملل متحد دیدار کرد

۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۶:۰۲:۳۵
کد خبر: ۴۰۳۹۵۶
ظریف با رئیس جدید مرکز اطلاعات سازمان ملل متحد دیدار کرد
ماریا دو تسنکو رئیس جدید مرکز اطلاعات سازمان ملل متحد با محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و پیرامون زمینه همکاریهای دو طرف بحث و تبادل نظر کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، محمدجواد ظریف درخصوص زمینه همکاریهای فی مابین اظهار داشت: تبادل همکاریهای دو طرف در چهارچوب اطلاع رسانی برای دانشجویان و اساتید دانشگاهها پیرامون وقایع تاریخی و اسناد حقوقی سازمان ملل را سودمند و مفید دانست.

وی افزود: با برگزاری نمایشگاه به منظورآشنائی و اطلاع رسانی هرچه بیشتر درخصوص فرآیندهای سازمان ملل و شناخت دیدگاه های رئیس جمهوری اسلامی ایران در زمینه قطعنامه مصوب در مجمع عمومی سازمان ملل پیرامون مقابله با خشونت و افراط گرایی و تروریسم که مخاطرات این پدیده شوم و جنایات سازمان یافته و مبارزه با مواد مخدر، تمامی کشورها را متاثر ساخته، از جمله دیگر زمینه های فعالیتهای سازمان ملل توصیف کرد.

ماریا دوتسنکو با اشاره به آثار و نتایج برجام درپیشبرد همکاری های سازمان ملل با جمهوری اسلامی ایران گفت: ما امیدواریم در این دوره جدید، سطح همکاری های سازمان ملل با موسسات علمی و دانشگاهی را افزایش دهیم و آمادگی داریم با برگزاری نمایشگاه عکس و اسناد حقوقی و وقایع تاریخی، تبادلات فی مابین در زمینه همکاریهای بین المللی سازمان ملل و جمهوری اسلامی ایران را ارتقاء دهیم.

 

نظر شما