محمد غرضی:

دلالیسم معضل اصلی اقتصاد/بی انظباطی مالی پدیده ای که در همه دولت ها نمود داشت

۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۱۰:۱۱:۵۸
کد خبر: ۴۰۴۰۷۵
دلالیسم معضل اصلی اقتصاد/بی انظباطی مالی پدیده ای که در همه دولت ها نمود داشت
دولت آقای روحانی با شعار اعتدال از مردم رای گرفت و انصافا در این 3 سال هم نشان داده است که تدبیر را اصلی اصولی برای خود تعریف کرده‌اند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، محمد غرضی در گفت‌وگو با آستان،  با گفتن اینکه «فساد و دلالیسم از معضلات اصلی اقتصاد است» اظهار داشت: این روز‌ها همه از این خوشحال هستند حالا که در دوران پساتحریم قرار داریم, قرار است همه مشکلات کم شوند و آرامش به اقتصاد خانواده‌ها برگردد. این ذهنیت در حالی است که به نظر من، مشکل اصلی که اجازه پیشرفت را از اقتصاد سلب می‌کند، دلالی دلالان و فساد مفسدانی است که بر منابع مالی کشور چنبره انداخته‌اند و در نظام پولی خلل ایجاد می‌کنند. تا زمانی که تحرکات این گروه ادامه دارد حتی با فروش روزانه چند میلیون بشکه هم نمی‌توانیم نسبت به بهبود وضعیت اقتصادی دلخوش باشیم.

این چهره که با شعار تورم زدایی در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری شرکت کرده بود، در ادامه اظهاراتش با اشاره به اینکه «بی‌انظباطی مالی» پدیده‌ای است که در همه دولت‌ها نمود داشته است، ادامه داد: دولت آقای روحانی با شعار اعتدال از مردم رای گرفت و انصافا در این 3 سال هم نشان داده است که تدبیر را اصلی اصولی برای خود تعریف کرده‌اند. به همین دلیل، انتظار از آن‌ها این است که ارزهایی را که از فروش نفت به دست خواهد آمد، به جای هزینه کردن در بخش صادرات در راستای رونق تولید هزینه کنند تا از این طریق، به جای اینکه فضا برای خودنمایی دلال‌ها فراهم شود، جوانان و متقاضیان کار از فرصتهای شغلی بهره‌مند شوند.
 
غرضی همچنین با اشاره به اینکه مجلس دهم در چند روز دیگر شروع به کار می­ کند، افزود: آنهایی که با رای مردم افتخار نمایندگی ملت را صاحب شده اند، قطعا باید این را بدانند که از مجلس دهم انتظار است تا اقتصاد را دغدغه اصلی خود بداند. چرا که اگر مردم مشکل معیشت داشته باشند هر دستآورد دیگری زیر سایه خواهد رفت.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز