دادستان کل کشور اعلام کرد:

هیچ مسئولی حق ندارد از اجرای سیاست های کلی نظام سرباز زند

۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۰۹:۴۱:۳۲
کد خبر: ۴۰۴۶۲۲
هیچ مسئولی حق ندارد از اجرای سیاست های کلی نظام سرباز زند
حجت الاسلام و المسلمین منتظری دادستان کل کشور اعلام کرد: هیچ مسئولی حق ندارد از اجرای سیاست های کلی نظام سرباز زند

 به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛حجت الاسلام و المسلمین منتظری اعلام کرد: سیاست های کلی نظام ابتدا در مجمع تشخیص مصلحت بررسی و تجزیه و تحلیل می شود و پس از تصویب به رهبری ارجاع داده خواهد شد و سپس به عنوان سیاست های کلی ابلاغ می شود و هیچ مسئولی حق ندارد  از اجرای آن سرباز زند.

دادستان کل کشور با تاکید بر اینکه همه باید به جایگاه خود واقف باشند، افزود: مسئولیت همه ما در چهارچوب شرع و قانون اساسی تعریف شده است و انتظار داریم که همه کسانی که بار مسئولیتی در نظام برعهده دارند در مسیر قانون حرکت کنند و اگر کسی نظری داشته باشد می تواند در جای خود نظرش را ارائه کند ولی در جایی نیامده که مسئولان کشور با استفاده از تریبون عمومی به رهبری امر و نهی کنند که چه کاری را انجام دهند و چه کاری را انجام ندهند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه کشور ما دارای ظرفیت ها و استعدادهای فوق العاده ای است که تا کنون کمتر به آن توجه شده است، گفت: جامعه ما باید بیشتر از امروز، در جهات مختلف پیشرفت کند.

منتظری، آسیب های کنونی را در شان امت اسلامی و کشور ایران ندانست و افزود: نمی خواهم بخش خالی لیوان را نشان دهم زیرا این کار برخلاف عدل و انصاف است؛ هر دو بخش لیوان را باید مشاهده کنیم زیرا اگر به بخش پر لیوان نگاه کنیم غرور سراغمان خواهد آمد که موجب نابودی انسان می شود و بخش خالی نیز باعث ناامیدی و منفی گرایی می شود.

وی ادامه داد: خوشبختانه در کشوری زندگی می کنیم که هم به لحاظ مردم، هم از نظر حکومت و برخورداری از امکانات، امتیازات فراوانی دارد، اما نباید تنها به نکات مثبت توجه کرد و بلکه باید به ضعف ها و آسیب ها نیز توجه کنیم زیرا اگر به نقاط ضعف نگاه نکنیم و درصدد رفع آن برنیاییم قطعا ضربه خواهیم خورد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز