جابری انصاری:

امت اسلامی در مقابله با صهیونیست‌ها رویکرد واحدی اتخاذ کنند

۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۲۱:۴۳:۱۵
کد خبر: ۴۰۴۹۸۵
امت اسلامی در مقابله با صهیونیست‌ها رویکرد واحدی اتخاذ کنند
سخنگوی وزارت خارجه شهادت سیدمصطفی بدرالدین، از فرماندهان ارشد حزب الله لبنان در سوریه توسط جریان‌های تکفیری را به شدت محکوم کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، حسین جابری انصاری در حاشیه مراسم بزرگداشت شهید مصطفی بدرالدین که در دفتر حزب الله در تهران برگزار شده بود،‌ با بیان این که این اتفاق را به مقاومت اسلامی و ملت‌های اسلامی تسلیت می‌گویم در بخشی از صحبت‌هایش گفت: متاسفانه امکانات کشورهای اسلامی که می‌بایست علیه جریان صهیونیستی به کار گرفته شود در جریان درگیری‌های داخلی و مسیر اشتباهی به‌کار گرفته می‌شود.

او با بیان این که این سیاست اشتباه، در مسیر اهداف و خواسته‌های رژیم صهیونیستی است، تاکید کرد: باید مسأله فلسطین و حمایت از مردم این منطقه محور و جایگاه اصلی خود را بار دیگر در جهان اسلام پیدا کند.

جابری انصاری با بیان این که شهادت افرادی مانند شهید بدرالدین مناسبتی است که وجدان‌های بیدار و کشورهای اسلامی به موضوع فلسطین توجه کنند، به جای این که امکانات خود را در درگیری‌های داخلی به کار گیرند ادامه داد: در واقع امت اسلامی باید امکانات خود را به سمت مبارزه با رژیم صهیونیستی که منشا ناامنی در منطقه است متوجه کند.

این دیپلمات کشورمان در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت: حزب الله لبنان به عنوان جنبش مقاومت اسلامی تاکنون تمام هستی خود را در جهت مبارزه با صهیونیست‌ها قرار داده و اکنون نیز به اجبار به مسائل داخلی سوق پیدا کرده است.

وی با بیان این که به شهادت رسیدن افرادی مانند شهید بدرالدین جریان حزب الله و مقاومت اسلامی را جهت پیشبرد اهداف و آرمان‌هایش مصمم‌تر می‌کند و اراده آن‌ها را در این مسیر قوی‌تر می‌کند افزود: تمام هم و غم اصلی حزب الله مبارزه با صهیونیست‌هاست و این اتفاقات نیز همانطور که گفتم باید کشورها و امت اسلامی را متوجه این موضوع کند که دشمن اصلی صهیونیست‌ها هستند و با پایان دادن به درگیری‌های داخلی در راستای مقابله با این دشمن مشترک رویکرد واحدی اتخاذ کند.

نظر شما