تابش:

فراکسیون امید و فراکسیون اصولگرایان برای هیات رییسه تفاهم خواهند کرد

۱۳۹۵/۰۲/۲۶ - ۱۲:۱۱:۰۱
کد خبر: ۴۰۵۲۴۱
فراکسیون امید و فراکسیون اصولگرایان برای هیات رییسه تفاهم خواهند کرد
نماینده اردکان از تفاهم میان فراکسیون امید و فراکسیون اصولگرایان برای هیات رییسه خبر داد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری برنا، محمدرضا تابش نماینده اصلاح طلب مجلس نهم در جمع خبرنگاران گفت: بعد از مشخص شدن دور اول انتخابات و جلساتی که به عنوان جلسات تعامل در دفتر آقای عارف تشکیل می شود، جمع دوستان تصمیم گرفتند کمیته 5 نفره ای تشکیل شود برای تعامل میان دو فراکسیون امید و فراکسیون اصولگرایان.

وی ادامه داد: من از طرف جمع ماموریت پیدا کردم موضوع را به آقای لاریجانی منتقل کنم که این مساله همان روزهای اول انجام گرفت اما جوابی از آن سو شنیده نشد.

وی افزود: امروز مجدداً خدمت آقای لاریجانی رسیدم و به ایشان گفتم شاید در سطح ریاست رقابت انجام شود، اما اگر اقدام مناسبی انجام نگیرد ممکن است با سو مدیریت ها جایگاه های مهم به دست افراد با وزنه سنگین در هر دو طرف قرار نگیرد و این امر به اداره مجلس لطمه می زند. ما از ایشان خواستار معرفی افرادی از سوی فراکسیون اصولگرایان شدیم و لاریجانی قول هایی داد که امیدواریم این کار انجام شود.

تابش همچنین بیان کرد: امروز بعد از نطق کاظم جلالی با او نیز صحبت کردیم و گفتیم 5 نفر ما مشخص شده است و لازم است آنها نیز 5 نفر را معرفی کنند تا در نتیجه تعامل افراد مهم منسب های کلیدی را به دست بگیرند.

این نماینده اصلاح طلب همچنین اظهار داشت: روز سه شنبه فراکسیون امید جلسه ای خواهد داشت که براساس آن هیات رییسه و اساسنامه موقت تبیین خواهد شد.

وی با بیان اینکه در جلسه سه شنبه برای همه دعوت نامه ارسال شده است، گفت: همه افرادی که در لیست امید و مستقلین که ابراز علاقه کرده اند قرار است در جلسه ای در اجلاس سران شرکت کنند.

وی همچنین به جلسه حزب اعتدال و توسعه نیز اشاره کرد و گفت: سه شنبه شب حزب اعتدال و توسعه نیز از اعضای لیست امید و مستقلین دعوت به عمل آورده است.

تابش در پایان درپاسخ به این سوال که تعامل دو فراکسیون در چه زمینه ای خواهد بود، گفت: این تعامل در همه زمینه ها صورت خواهد گرفت و باید دید تصمیم جمع چیست.  

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز